P
polttouunit kuumiksi
Vieras
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Vihre%C3%A4t+p%C3%A4%C3%A4tt%C3%A4%C3%A4+ensimm%C3%A4isest%C3%A4+poliittisesta+ohjelmastaan+%E2%80%93+kuolleiden+jauhamisajatus+ei+innosta/1135257021300
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En lukenut linkissä ollutta artikeklia, mutta itse haluaisin tulla syödyksi. Erittäin ekologista.
Mieluiten susille. Jos en sinne Meksikoon lähde, niin hankin torpan jostain Suomen susialueesta. Sitten ujuttaudun susilaumaan ja jos sudet mut syövät, olen tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenelle ajattelit itses syöttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mieluiten susille. Jos en sinne Meksikoon lähde, niin hankin torpan jostain Suomen susialueesta. Sitten ujuttaudun susilaumaan ja jos sudet mut syövät, olen tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenelle ajattelit itses syöttää?
Mulla ei ole koskaan ollut itsetuhoisia ajtuksia. Sen sijaan mulla on pieni epäluulo sitä kohtaan, että sudet hyökkäisivät aina ihmisten kimppuun ja tappaisivat kaikki tielleen osuneet ihmiset. Uskon siihen, että sudet mieluiten elävät mahdollisimman kaukana ihmisistä ja vain pakon sanelemana - esin pentujaan puolustaessaan - kävisivät ihmisen kimppuun. En ole tiedemies, joten asia pitää vielä joskus tutkia ihan itse. Mutta olen kyllä perehtynyt susilaumojen hierarkiaan ja käyttäytymismalleihin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ei syö niin ainakin tappaa. Onko sulla ollut itsetuhoisia ajatuksia jo kauankin?
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Mutta jos kuitenkin paaset sinne Mexikoon, niin onhan siella niita ihmissyoja aasia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en käsitä ruumiiden palvontaa ollenkaan. jokaisesta raadosta tulisi irrottaa käyttökelpoiset elimet, ja syöttää loput vaikka korkeasaaren eläimille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en käsitä ruumiiden palvontaa ollenkaan. jokaisesta raadosta tulisi irrottaa käyttökelpoiset elimet, ja syöttää loput vaikka korkeasaaren eläimille.
Sulla ei taida olla yhtään läheistä ihmistä,saatika lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en käsitä ruumiiden palvontaa ollenkaan. jokaisesta raadosta tulisi irrottaa käyttökelpoiset elimet, ja syöttää loput vaikka korkeasaaren eläimille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en käsitä ruumiiden palvontaa ollenkaan. jokaisesta raadosta tulisi irrottaa käyttökelpoiset elimet, ja syöttää loput vaikka korkeasaaren eläimille.
Sulla ei taida olla yhtään läheistä ihmistä,saatika lapsia.