Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katri:löwenmarkilla
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:http://www.lowenmark.fi/suomi/Korut/Sivut/sormukset.html#8
Huolisin ilomielin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä laitoin sinne s-postia, saapa nähä kuin pian vastaavat...
Alkuperäinen kirjoittaja donna don:Onpas järkevää nimetä sormukset naisen nimen mukaan. Mitäs jos tykkään jostain sormuksesta ja sitten sen nimi on vaikka miehen entinen kumppani![]()
Tuo vaimo on kyl ihan hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja donna don:Onpas järkevää nimetä sormukset naisen nimen mukaan. Mitäs jos tykkään jostain sormuksesta ja sitten sen nimi on vaikka miehen entinen kumppani![]()
Olisiko sillä niin merkitystä? Eihän se nimi siinä sormuksessa lue.
Mä taas huomasin että sormus mistä pidin eniten ja on mielestäni täydellinen kantaa nimeäni.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja donna don:Onpas järkevää nimetä sormukset naisen nimen mukaan. Mitäs jos tykkään jostain sormuksesta ja sitten sen nimi on vaikka miehen entinen kumppani![]()
Olisiko sillä niin merkitystä? Eihän se nimi siinä sormuksessa lue.
Mä taas huomasin että sormus mistä pidin eniten ja on mielestäni täydellinen kantaa nimeäni.