Vihkisormus "VAIMO"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aivan hurmaavia vihkisomuksia kerrassaan.. ottaisin mielellään tuollaisen vaikka 15vuotishäälahjaksi vielä :D
http://www.lowenmark.fi/suomi/Korut/Sivut/sormukset.html

Onpas järkevää nimetä sormukset naisen nimen mukaan. Mitäs jos tykkään jostain sormuksesta ja sitten sen nimi on vaikka miehen entinen kumppani ;)

Tuo vaimo on kyl ihan hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja donna don:
Onpas järkevää nimetä sormukset naisen nimen mukaan. Mitäs jos tykkään jostain sormuksesta ja sitten sen nimi on vaikka miehen entinen kumppani ;)

Olisiko sillä niin merkitystä? Eihän se nimi siinä sormuksessa lue.

Mä taas huomasin että sormus mistä pidin eniten ja on mielestäni täydellinen kantaa nimeäni.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Mä taas huomasin että sormus mistä pidin eniten ja on mielestäni täydellinen kantaa nimeäni.

mulle kävi ihan samoin... toi Emilia on mun mieleen... joskin toi vaimokin ois jos ois kultasena...

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

No, mulle olis ainakin. En nyt viitsisi miehen ex-vaimon nimistä sormusta sormeeni laittaa :)

taija sormus palladiumista vaaleanpunaisella safiirilla oli yli 700 euroa ainakin. Muista en tiedä mutta materiaaleista paljon riippuu. Sormuksen saa timantilla tai safiirilla.

"Sormukset ovat tukevaa 18 karaatin kultaa. Vaimo sormus maksaa 620euroa ja Mies- sormus hieman enemmän. Tarkka hinta riippuu miehen sormenkoosta, mutta yleensä hinta on ollut noin 50 euroa enemmän. Sormuksiaon esillä liikkeessämme. Kannattaa tulla katsomaan malleja ihan " livenä" ja tilata malli, jos siltä tuntuu. Jokainen sormus tehdään alustaalkaen asiakkaan sormeen sopivaksi. Malli ei siis ole mikään pitkälleviety massatavara."

Sain vastauksen hinta kyselyyni!

Yhteistyössä