miehelle kihlasormus+vihkisormus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peppi

Vieras
hei!

onko tänä päivänä harvinaista että miehellä on sekä vihkisormus että kihlasormus sormessa. tuttavapiirimme on ihmetellyt kun hankimme miehelleni vihkisormuksen kihlasormuksen lisäksi mennessämme naimisiin. onko tämä tapa joku uusi juttu vai vain vähemmän käytetty tapa????

Luulisin että yleensä mies pitää vain kihlasormuksen, johon ehkä korkeintaan kaiverretaan hääpäivä. Mutta juurihan oli uutisissa, että vihkisormuksiin panostetaan nykyään ja halutaan uniikit jne, joten eiköhän buumi ole menossa siihen suuntaan että mieheltä löytyy myös vihkisormus.

meillä on miehellä yksi sormus, mut se ompi vihkisormus... kihlasormusta ei ole ollenkaan... sen verran epäilen, et tuo on "uutta tapaa" kun mun oma mummoni oli aikanaan ihan ihmeissään, et kun mieskin sai alttarilla sormuksen...

homot käyttää kahta sormusta. mun tuttavapiirissä on näet muutama homopari ja heil on 2 sormusta ja ovat kertoneet, et se on yleinen tapa heikäläisillä kun rekisteröidään parisuhde. mun miehel tietty vain kihlasormus.

Meillä tuli miehellekki vihkisormus. Myöhemmin kylläkin laitoin kaikki kullat yhteen ja teetin kummallekin yhden leveämmän sormuksen jossa molemmat päivämäärät. Nykyään uudet tutut kyseleekin, että eikö olla naimisissa ku on mullaki vaa yks sormus..

No mun miehellä vain kihlasormus, mutta mepä ei ollakaan vielä naimisissa =) Näin kuitenkin yhdellä miehellä juuri joku päivä sitten 2 sormusta ja oli tosi hyvän näköinen setti. Riippuu kai vähän miehestä ja sormuksista. Tämän äijän tyyliin sopi loistavasti ja vannon ettei ollut homo =) oli miehekkään näköiset rinkulat kuten se mieskin...

Miksi muuten jotkut ostaa miehelle kaksi sormusta eli kihla-ja vihkisormukset??En oo tainnut ikinä nähä että ois 2 ollut.Tai sit vasta kysymys miksei osta?Ja jos naimisiin menee niin pujotetaanko vain naiselle sormus vai miehelle uudestaan se kihlasormus??

Ei se nyt kovin uus juttu oo et miehelläkin kaks sormusta. Mentiin naimisiin -02 ja minäkin kuulin tosta vasta just häiden jälkeen ja heti alko harmittaan ettei miehellekkin hankittu vihkisormusta. Jos naisellakin on kaks sormusta niin miksi miehellä ei sais olla? Mä en kyllä oo ikinä kuullu et liittyis homoihin mitenkään..