Vihkisormus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kihlasormus keltakultaa, jossa 5 pientä timattia. Juuri viime sunnuntaina kävin häämessuilla ja sieltä löysin tulevan vihkisormukseni. Teetän sen keltakultaisena, koska en tykkää sekoittaa kelta- ja valkokultaa jos sormukset samassa sormessa. Tosin vihkisormukseen tulee enemmän vielä timatteja ja ei se kullan väri sieltä hirveästi näy ellei katso sormusta toiselta puolelta.

Suosittelen valitsemaan sellaisen joka miellyttää sua nyt, ja jonka voit kuvitella miellyttävän sua vielä monen kymmenen vuoden päästä :) Sellainen joka sopii sulle.

Itsellä on ihan simppeli keltakultainen yhdellä vinoleikatulla timangilla. Sopivan yksinkertainen ja nätti, minun makuuni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Suosittelen valitsemaan sellaisen joka miellyttää sua nyt, ja jonka voit kuvitella miellyttävän sua vielä monen kymmenen vuoden päästä :) Sellainen joka sopii sulle.

Itsellä on ihan simppeli keltakultainen yhdellä vinoleikatulla timangilla. Sopivan yksinkertainen ja nätti, minun makuuni :)

Itsekin ajattelin jotain yksinkertaista. Tykkään enemmän pienistä ja siroista koruista ja esim korvakoruja pidän vain juhlissa. Olen enemmän naturel. :) Vaikea kyllä tietää mistä pitää vielä myöhemminkin. ;)

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/4900/1 Tämä valkokultaisena,miehellä samanlainen ilman timanttia.Se natsasi täydellisesti ja pidän sitä yksistään on niin paksu että kihla näyttää hassulta sen kanssa.

Yhteistyössä