M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:Taisin "voittaa". Ostin markka-aikana, mutta euroiksi muutettuna niin aika tasan 20e, kultainen ja "iso" (no miten iso tolla hinnalla siis voi olla mutta näkyy kumminkin= ja kultakoristeita, aika ohut.
Tykkään paljon (itse valitsin ja maksoin, meillä kun oli jo sillon yhteiset rahat) ja erityisesti siitä on kun pieni ja huomaamaton (kihlasormus siinä vierssä) eikä tarttis murehtia vaikka johonkkin joskus häveis... =)
En oikeasti edes haluis mitään tonnien sormusta, parempiakin käyttökohteita tiedän monta...
Makuja on monia ja tuskimpa sitä kukaan nyt viimeisiä pennosiaan sormuksiin laittaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:Taisin "voittaa". Ostin markka-aikana, mutta euroiksi muutettuna niin aika tasan 20e, kultainen ja "iso" (no miten iso tolla hinnalla siis voi olla mutta näkyy kumminkin= ja kultakoristeita, aika ohut.
Tykkään paljon (itse valitsin ja maksoin, meillä kun oli jo sillon yhteiset rahat) ja erityisesti siitä on kun pieni ja huomaamaton (kihlasormus siinä vierssä) eikä tarttis murehtia vaikka johonkkin joskus häveis... =)
En oikeasti edes haluis mitään tonnien sormusta, parempiakin käyttökohteita tiedän monta...
Makuja on monia ja tuskimpa sitä kukaan nyt viimeisiä pennosiaan sormuksiin laittaa. =)
No me kyllä siis oltiinkin tosi "köyhiä" olin 19 sillon ja mies hiukan vanhempi =) mutta ei siis haitannut vaikka oli edullisia. Mutta jokainen tietty tavallaan!