vihaan lapsia olenko epänormaali vaikka on omakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poppoo

Vieras
En voi sietää muiden mukeloita silmissäni. Oma on aina oma ja siksi se jää.
En auta vaunuja junissa enkä busseissa, jos lapsi on sen ikäinen että kävely onnistuu. Olen sen sanon suoraan ja tietty mammat ovat sanoneet paskaa niskaan.
Jos lapsi on 6-7 vuotias niin ei enää rattailla kuljeta julkisessa liikenteessä.

On epänormaalia vihata jotain tiettyä ihmisryhmää, erityisen kuvottavaa on VIHATA heikoimpia.. Eläimiä, lapsia, vanhuksia jne. Kannattais mennä nuppilääkärille ton vihan kanssa.

No olet kyllä vähän outo. Ihmisiä ne lapsetkin ovat, joten vihaatko vain lapsia vai myös muita aikuisia? Minä en ole koskaan ymmärtänyt miksi lapsia vihataan. Voisitko selittää miksi?

Itse olen miettinyt lastenvihaajista että heillä ei lle ollut kovinkaan onnellinen lapsuus ja lasten avuttomuus ja keskeneräisyts ärsyttävät ja tuovat epävarmuutta. Mutta lapset ovat kuitenkin omia persoonia jo lapsena ja aikuisena on se sama ihminen, tosin kehittyneempi.

Mun omat lapset on jo niin isoja että pärjäävät itsekseen. Olen huomannut, että vältän kaupassakäyntiä lauantaisin koska silloin on kaikki lapsiperheet liikkeellä enkä kestä lasten metelöintiä. Jos joku lapsi itkee bussissa, junassa tms., pistän musiikkia kovemmalle ettei tarvitse kuulla. Jos joku äitiyslomalainen tulee töihin vauvaansa näyttämään, yritän välttää koska mua ei kiinnosta muiden ihmisten lapset enkä oikeastaan edes pidä pikkulapsista.

ei muakaan kiinnosta muiden lapset. en tykkää kun vauvoja työnnetään syliin. musta jokainen hoitakoon omansa, mä olen jo omani hoitanut isoiksi. silti työskentelen päiväkodissa ja siellä suhtautumiseni lapsiin on ammattimaista. toki vaihdan vaipat, pidän sylissä ja kuntoutan erkkoja, mutta siihen ei liity mitään muuta tunnetta kuin ammattilisuus.

Mä vihaan juoppoja, narkkeja, tupakoivia, rikollisia ja kaikkia niitä jotka aiheuttavat tahallisesti itselleen sairauksia ja yhteiskunnalle tarpeettomia kuluja.

Lapsia en vihaa, mutta lastenvihaajia kylläkin. Niitä tässä maassa riittää kun seuraa esim. pedofiilien rangaistuksia. Minimeillä mennään... Lapsia ei tässä maassa arvosteta riittävästi. Vangitkkn saavat parempaa hoitoa ja ravintoa kun tämän maan lapset :(

Mun omat lapset on jo niin isoja että pärjäävät itsekseen. Olen huomannut, että vältän kaupassakäyntiä lauantaisin koska silloin on kaikki lapsiperheet liikkeellä enkä kestä lasten metelöintiä. Jos joku lapsi itkee bussissa, junassa tms., pistän musiikkia kovemmalle ettei tarvitse kuulla. Jos joku äitiyslomalainen tulee töihin vauvaansa näyttämään, yritän välttää koska mua ei kiinnosta muiden ihmisten lapset enkä oikeastaan edes pidä pikkulapsista.

tai et pidä melusta ja huudosta (kuka pitää esim vauvan itkusta? Ei kukaan), ja ehkä et pidänsiitä
lässytyksestä ja huomiosta mitä pieni lapsi saa aikaan työpaikalla, eikä niin että vihaat sitä
viatonta vauvaa joka sinne raahataan...

Voisiko joku kertoa miksi vihaa tai miksi ei pidä lapsista? Onko siinä joku ero onko lapsi vai aikuinen, vihaatteko muitakin kui vaan lapsia? Ja jos vaan lapsia, niin miksi?!

Enhän sanonutkaan missään vaiheessa että vihaan sitä vauvaa. Sanoin että vältän paikkoja ja tilanteita joissa on pikkulapsia koska en pidä niistä. En myöskään halua esim. sisareni lapsia luokseni hoitoon koska en halua kotiini lasten sotkuja ja meteliä

Enhän sanonutkaan missään vaiheessa että vihaan sitä vauvaa. Sanoin että vältän paikkoja ja tilanteita joissa on pikkulapsia koska en pidä niistä. En myöskään halua esim. sisareni lapsia luokseni hoitoon koska en halua kotiini lasten sotkuja ja meteliä

miten vaan. eli et PIDÄ sotkusta ja metelistä.

en mäkään, mutta onhan se pikkuihminen siisteyttä ja hiljaisuutta tärkeämpi, ainakin mulle.

[QUOTE="vieras";27784413]miten vaan. eli et PIDÄ sotkusta ja metelistä.

en mäkään, mutta onhan se pikkuihminen siisteyttä ja hiljaisuutta tärkeämpi, ainakin mulle.[/QUOTE]

Mulle ei. En ymmärrä miksi mun pitäisi pitää vieraista lapsista, miksi mun pitäisi kiinnostua jonkun työkaverin Iida-Petterin piirustuksesta (jos lapsi ei ole sitä tehnyt nimenomaan minulle), miksi minun pitäisi varta vasten hakeutua paikkoihin joissa on pieniä lapsia kun kerran mieluummin nautin hiljaisuudesta.

Tietenkään en mene kellekään sanomaan että jonkun lapsi on ärsyttävä, mutta jos haluan esim. syödä rauhassa, en mene mäkkiin tai heseen vaan paikkaan jossa luultavasti ei ole lapsia. Jos haluan käydä rauhassa kaupassa, menen sellaiseen aikaan ettei lapsiperheitä ole niin paljon liikkeellä

En mene myöskään koirapuistoon tai agility-treeneihin, koska koiria vihaan.

[QUOTE="Vieras";27784387]Voisiko joku kertoa miksi vihaa tai miksi ei pidä lapsista? Onko siinä joku ero onko lapsi vai aikuinen, vihaatteko muitakin kui vaan lapsia? Ja jos vaan lapsia, niin miksi?![/QUOTE]

En pidä vieraista lapsista, koska en osaa olla luonnollinen niiden seurassa. Peloksikin sitä voisi kutsua? Omat on ihan eri asia :)

meidän lapsi ei pidä lapsista, koska niistä lähtee liikaa ääntä ja häiriötä. mitäs sitten tehdään? eläinrakkauskin unohtuu heti jos koira vinkuu tai hevonen hirnuu, ja niistä tulee kiusankappaleita. lapsi haluaa kouluikäisenä luultavasti kuulosuojaimet tai ei suostu sinne menemään...

Mulle ei. En ymmärrä miksi mun pitäisi pitää vieraista lapsista, miksi mun pitäisi kiinnostua jonkun työkaverin Iida-Petterin piirustuksesta (jos lapsi ei ole sitä tehnyt nimenomaan minulle), miksi minun pitäisi varta vasten hakeutua paikkoihin joissa on pieniä lapsia kun kerran mieluummin nautin hiljaisuudesta.

Tietenkään en mene kellekään sanomaan että jonkun lapsi on ärsyttävä, mutta jos haluan esim. syödä rauhassa, en mene mäkkiin tai heseen vaan paikkaan jossa luultavasti ei ole lapsia. Jos haluan käydä rauhassa kaupassa, menen sellaiseen aikaan ettei lapsiperheitä ole niin paljon liikkeellä

En mene myöskään koirapuistoon tai agility-treeneihin, koska koiria vihaan.

ei tietenkään pidä, en vaan tullut ajatelleeksi että esim ne siskosi lapset on sulle vieraita :)
Siinä on aika vissi ero että ei liiemmin kiinnosta lapset, kuin siinä että vihaa lapsia.

Siskokin on mulle melko vieras, soittelee yleensä vain silloin kun tarvitsee lastenhoitajaa eikä äiti ehdi.

Mulla on kyllä lapsia itsellänikin, mutta jo isoja. Silloin kun lapset oli kotona, täällä sai ihan vapaasti käydä kavereita, pitivät leffailtoja ja kurahaalari-ikäisestä asti pyöri samat naamat joten ne oli melkein kuin omia. Se aika on takanapäin (vaikka silloin tällöin talon valtaa vanha kunnon jengi, tulevat vaikka saunomaan) ja nykyään en oikein jaksa pikkulapsia. Tilanne tulee varmastikin muuttumaan kunhan lapsenlapsia siunaantuu.

[QUOTE="Vieras";27784387]Voisiko joku kertoa miksi vihaa tai miksi ei pidä lapsista? Onko siinä joku ero onko lapsi vai aikuinen, vihaatteko muitakin kui vaan lapsia? Ja jos vaan lapsia, niin miksi?![/QUOTE]

en vihaa,mutta en pidäkkään. onhan siinä ero onko lapsi vai aikuinen. lapsi metelöi,kiukuttelee, tekee tyhmyyksiä, heittäytyy lattialle kirkumaan kun asiat ei mee mielensä mukaan, inttää tuntikausia jostain turhasta asiasta. rikkoo tavaroita, vahingossa yleensä,mutta joskus tahalleenkin.tappelee tositen lasten kanssa. ihan päätöntä menoa. aikuiset osaa käyttäytyä ja yleensä ottaa tosiet huomioon eikä heitä tarvitse vahtia silmät selässäkin

Viha on turhan voimakas sana mulle. En mäkään epäröimättä rakasta kaikkia maailman lapsia vaikka sellanen mulla itellänikin on. Ei muakaan paljoa nappaa kuunnella joidenkin vieraiden lasten raivareita kaupassa sen kerran kun sinne ilman omaa uhmaajaa pääsen. Ei mua kyllä nappaa ne happaman näköset keski-ikäsetkään tai mummot jotka on aina tiellä ja ohi yrittäessään pelkää et ne saa sydärin. Teinit ja nuoret aikuiset on kans rasittavia kun kuvittelee itsestään liikoja vaikka ne on käsittämättömän tyhmiä. Joo, mut en vihaa kuitenkaan.

Mä rakastan omaa tytärtäni ja pidän kyllä kaikista lapsista. Mun ja tyttären kanssa ulkoilee usein naapurin lapsetkin :D. Lasten kanssa on mukava jutella ja jaksaisin kuunnella vaikka maailman tappiin asti. Aikuisten kanssa käydyt keskustelut on myös kivoja, mutta totuus on se, että toisinaan on lasten kanssa paljon kivempi jutella. Leikin yleensä aina myös kavereilla käydessäni heidän lastensa kanssa ja sylitän oman tyttäreni lisäksi myös kavereitteni lapsia. Olen lapsi rakas ihminen ja jokainen lapsi on ainutlaatuinen :).

Yhteistyössä