vihaan itseäni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
olen kolme vuotta ollut parisuhteessa ja rakastan puolisoani. mutta mikä mussa on vikana kun petän miestäni koko ajan? en pystyisi elää ilman häntä,mutta silti aina uudestaan ja uudestaan petän. vihaan itseäni ja välillä tuntuu kuin ei olisi muuta vaihtoehtoa kun päättää päiväni itse mutta... o nneksi meillä ei ole lapsia vielä. petin miestäni viime yönä viimeksi enkä ole kertonut miehelleni mistään pettämistapauksistani.. vihaan itseäni

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saisitkohan sä tohon apua esim. psykologilta?

olen miettinyt samaa,mutta jotenkin hävettää kertoa kenellekään naamatusten asiasta. häpeän itseäni

Ei siinä ole mitään hävettävää. Varmasti ovat monesti ennenkin kuulleet samasta asiasta.
Olisi vaan sulle helpotus saada kertoa asiasta ja ehkä miettiä mistä moinen käytös johtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti näpsä:
Jos sinä oikeasti sitä rakastat, niin et sinä sillon sitä pettäs!

Sulla on vaan joku pakkomielle saaha miesten hyväksyntä. Ootko epävarma itestäs?

olen todella epävarma.. melkeinpä tiedänkin syyn käytökseeni (olen epävarma ja tunnen oloni hyväksi kun miehet tykkää jne.) haluaisin vaan lopettaa nämä touhut mutta en osaa

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti näpsä:
Jos sinä oikeasti sitä rakastat, niin et sinä sillon sitä pettäs!

Sulla on vaan joku pakkomielle saaha miesten hyväksyntä. Ootko epävarma itestäs?

olen todella epävarma.. melkeinpä tiedänkin syyn käytökseeni (olen epävarma ja tunnen oloni hyväksi kun miehet tykkää jne.) haluaisin vaan lopettaa nämä touhut mutta en osaa

Joo-o..sehän se yleensäki on, että sitä testaa omaa viehätysvoimaansa pokaamalla muista miehiä. Mutta aatteleppa, eikö se jo kerro jotain, et sun mies haluaa olla sun kans? Sinä oot haluttava -myös hänen mielestä. Kaikki me ollaan omalla tavalla kauniita :)

Mieti, miltä sinusta tuntuis jos sun mies kokeilis omaa vetovoimaansa jossain baarissa ja eksyis sieltä jonku toisen naisen sänkyyn? Veikkaan, että olos olis tosi surkea.

Funtsi sitä että kannatteeko jatkaa suhteessa.

Ap, älä ainakaan tee nykyisen miehen kanssa lapsia! Jos touhusi paljastuu, niin tulee joko ero tai vähintään hirvittävää kitkaa suhteeseen.

Et taida joko olla oikean miehen kanssa tai sitten et ole ollenkaan valmis parisuhteeseen, jos joudut hakemaan eri miehiltä hyväksyntää pettämällä.

Lisään vielä. Kirjoitan monesti pettämistä harkinneena, mutta koko ikäni kaidalla tiellä pysyneenä.

Minua aidan toiselle puolelle houkutteli ja houkuttelee vähän edelleen, mutta voitan kiusauksen, turvallisuudentunteen kaipuu. Seksiä saan omalta mieheltä riittämiin, mutta turvallisuudentunnetta en. "Liian" jännittävä mies siis minulla. Joudun koko ajan pitämään tuntosarveni herkillä.