jatkuva riitely miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä?

Vieras
Olemme olleet 5 vuotta naimisissa ja meillä on kaksi lasta 4 ja 2v. rakastan miestäni, mutta vihaan häntä varmasti yhtä paljon kun riitelemme ja raivostun. lähes samoista asioista riitelemme ja minusta tuntuu etten jaksa enää.

tunnen itseni hotellia ja täyshoitolaa pyörittäväksi. Mies sotkee, tulee lähes aina valmiille, harvoin siivoaa ja makoilee/tekee omia juttujaan. asiat ovat varmasti naurettavia ja pieniä, mutta tunnen että en vain jaksa ja halua tällläistä elämää. haluaisin edes joskus syödä rauhassa tai käydä wc:ssä rauhassa tai istuskella vain sohvalla nauttien siististä kodista. enkö ole sen arvoinen että se minulle sallittaisiin?

toki tiedän itsessänikin vikaa olevan, toivoisin osaavani relata enkä olla ns. "pinko" joka asiassa. mutta kun otan rennosti mikään ei etene eikä mitään tapahdu, kaiken löydän edestäni ja meillä on täysi kaaos joka suorastaan ahdistaa.

muita? mikä neuvoksi? erotako? kiitos että sain avautua ja purkaa hieman itseäni.

siis täähän on ihan kun mun suusta tää teksti.Meillä mennään juuri samoin tämän katon alla,olen todella väsynyt ainaisiin kotitöihin missä mies ei auta yhtään.Olen miettinyt myös eroa jo pidemmän aikaa,me emme ole naimisissa mutta seurustelleet 8 vuotta meillä on myös 3 vuotias lapsi josta pääsääntöisesti huolehdin minä..Juuri tänään sain selville että mieheni on ollut tietämättäni baarissa viimeviikolla,mies tekee reissuhommia ja on viikot etelä suomessa,mistä minä voin tietää mitä noilla työreissuilla tapahtuu..

haluan vielä jatkaa juttua, koska nyt on aivan patti tilanne. Eli purkaudun kai sitten aina toisinaan "räjähtelemällä". Viimeksi eilen. En tiedä mikä siinä hetkessä päässäni napsahtaa, mutta näin vain aina käy.:( itsekään en tykkää tästä. En tiedä mikä minulla/meillä on. Perheessäni on aika rankka tilanne ja olen ajatellut että tämä johtuu siitä, mutta en tiedä. onhan tätä ollut kuitenkin jo ennen sitäkin.

Mieheni kanssa olemme kyllä vetäneet kissan pöydälle useastikin ja puhuneet ja keskustelleet asiasta, mutta viikon ehkä sen jälkeen parempaa, kunnes sama vanha kuvio vaan alkaa uudestaan toistumaan.

Meillä oli tuollaista, mutta jostain kumman syystä mieheni on alkanut ymmärtää minua. Ehkä hän itsekkin huomasi pitävänsä siisteydestä. Olemme pitäneet riisipalavereita. Kummallakin on tahto elää yhdesä ja rakkaus suuri nii asia on nyt miellyttävällä tolalla.
Voi että ymmärrän ap:ta.