O
ohhoh
Vieras
Tarviin mielipiteitä teiltä viisailta palstamammoilta..
onko oikein enää itseäni ja miestäni kohtaan kun minulla on tunteet hävinneet melkein kokonaan? rakastan häntä vain lapsemme isänä.. ja kaiken huipuksi olen jo rakastunut toiseen mieheen..
tiedän etten tämän toisen kanssa tule koskaan olemaan sen enempää kuin kavereita eli en eroisi toisen miehen takia. Miettisin vain että onko oikeasti mitään muuta vaihtoehtoa kuin ero? olen miehelleni kertonut kyllä että tunteeni katoavat pikkuhiljaa. Mutta tämä sai vain aikaan sen että mies yritti olla parempi minulle eikä asiasta puhuttu enempää. Ja kun tämä ei ole mikään hetken mielijohteesta johtuva juttu vaan kestänyt pidempään jo. Olen jonkun 3-4kk kärvistellyt ja pähkäillyt asiaa. Siinä tietty tein itse virheen kun vasta eilen miehelleni kerroin asiasta. Hän ei kyllä tiedä että toista miestä. Jos olisin aiemmin kertonut niin olisi ehkäpä ollut helpompi pelastaa suhteemme. Tuntuisi vaan niin pahalta luovuttaa vaikka tunteita ei olekkaan mutta taas onko se oikein olla ihmisen kanssa jota ei rakasta. Niin ja alkuhuuma on ajat sitten mennyt ei liity tämä siihenkään