En jaksanut kahlata koko tekstiä läpi, mutta itse Jouduin laittamaan esikoisen hoitoon, ko hän oli 1v 2vkoa vanha. (Itse palasin töihin jo ko hän oli 11k, isänsä oli isäkuukaudella tuon loppuajan) Olisin halunnut olla kotona pitempäänkin, mutta tienaan enemmän kuin mieheni joten mun oli "pakko" palata töihin ja laittaa lapsi päiväkotiin tuon ikäisenä. (Hoitioraha oli n.6ooe kuntalisineen, sillä ei maksettu edes vuokraa! )
Tällä hetkellä olen kotona uuden muksun kanssa, ja tuo esikoinen (nyt n.4v) on tietty kotona kanssa. Mutta todennälköisesti joudun palaamaan töihin taas niin että nuorin ei iehdi edes vuotta täyttää :/ Kun ei miehen tulot edelleen ole sen suuremmat...
Ja olen itsekin lh, joten tiedän kyllä tasan mitä näistä asioista hoitohenkilökunta ajattelee. (tosin epäilen että onko ap:lla itsellään yhtään lasta, sillä ajattelin yhtä kummasti aikoinaan ko aloittelin päiväkotityötä, että kuinka pienten lasten vanhemmat on pisimpiä päiviä töissä, eikö he yhtään ajattele lastaan jne. Ja kun sitten aikanaan sain oman lapsen, ja varsinkin sinä vaiheessa ko jouduin hänet laittamaan hoitoon, tajusin miksi jotkut vanhemmat olivat päätyneet ko. ratkaisuun...ei ole juurikaan ollut vaihtoehtoja silloin todennäköisesti))