K
Kurnukka
Vieras
Mulla ois 5-6pv vanhaa ruokaa, jossa riisiä, jauhelihaa, munaa ja mausteita + suolaa, joten mietin uskaltaneeko vielä syödä? Lisäksi ois paketti maustettua makkaraa (valkosipuli-homejuusto) jossa päiväys ollu 5.pv?
Kiitos jo etukäteen
Ja vielä sanon niille, jotka tulee nillittämään, että "taas näitä tyhmiä kysymyksiä" tai viisastelemaan tms. voi haistaa sanonko mitä.
KAIKILLA IHMISILLÄ EI OIS VARA HEITTÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN HUKKAAN.
Ja se joka sanoo että mitäs päästit pilaantumaan voi haistaa kans.
En ala kellekkään sen kummemmin mitään selittelemään, mutta tilanteiden pakosta on kotona jäänyt ruuat syömättä.
Kiitos jo etukäteen
Ja vielä sanon niille, jotka tulee nillittämään, että "taas näitä tyhmiä kysymyksiä" tai viisastelemaan tms. voi haistaa sanonko mitä.
KAIKILLA IHMISILLÄ EI OIS VARA HEITTÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN HUKKAAN.
Ja se joka sanoo että mitäs päästit pilaantumaan voi haistaa kans.
En ala kellekkään sen kummemmin mitään selittelemään, mutta tilanteiden pakosta on kotona jäänyt ruuat syömättä.