M
mietintämyssy
Vieras
Minulla on kaksi lasta (ala-asteikäisiä) edellisestä liitosta. Nykyisellä miesystävälläni (minua nuorempi) ei ole lapsia. Olemme vasta ohimennen sivunneet lapsentekoasiaa ja hän on sanonut, että hän haluaisi jossakin vaiheessa lapsen. Jäin ihan sanattomaksi, sillä minä olen "jo" 39-vuotias, joten vaikka hän tietää, että minulla ei ole mitään kolmatta lasta vastaan, niin eipä tässä ole monta vuotta enää lapsentekoikää jäljellä (ehkä ei enää yhtään).
Eka lapsi sai alkunsa nopeasti, mutta toista lasta väsättiin pari vuotta. Onko teillä muilla kokemuksia siitä, että vaikka nuorempana olisikin saanut lapsen, niin vanhemmalla iällä se ei välttämättä enää tärppääkään? Jos olette päätyneet hormonihoitoihin jne, niin minkä ikäisinä olette hommaan ryhtyneet? Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta.
Eka lapsi sai alkunsa nopeasti, mutta toista lasta väsättiin pari vuotta. Onko teillä muilla kokemuksia siitä, että vaikka nuorempana olisikin saanut lapsen, niin vanhemmalla iällä se ei välttämättä enää tärppääkään? Jos olette päätyneet hormonihoitoihin jne, niin minkä ikäisinä olette hommaan ryhtyneet? Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta.