vieläkö huutiksessa menee toppapuvut

niin vieläköhän huutiksessa menis toppapuvut kaupan..
Kun meillä nyt yllättäen jäikin tytölle toppapuku pieneksi. Syksyllä näytti vielä siltä että menee ainakin alkutalven mutta nyt kun tuli kylmempi ja piti laittaa tämä parempi ja paksumpi puku päälle..niin pieneksi oli jäänyt!
Ärsyttää..jos olisin tämän arvannut olisin laittanut jo aikasiemmin.
No kävin tänään uuden ostamassa..mutta en jaksais enää ens talveen säilytellä tota pukua!
 
vieras
Mä olen yrittänyt löytää Reiman toppahaalaria 98 cm, mutta ne vähät mitä huutonetissä nyt on tarjolla, ovat mielestäni aika hintavia postareiden kanssa. Olen maksanut nykyisestä vastaavasta puvusta 50 eur alessa, joten en kyllä maksa 40 euroa käytetystä. Eli mä kyllä ostaisin, jos sopiva vaan tulisi vastaan. Meillä on sellainen tilanne, et nykyinen puku ei mahdu enää kauan ja seuraavat, jotka kaapissa odottavat käyttäjää, ovatkin liian suuria, vaikka etukäteen arvioin niiden olevan sopivia.
 
miu
Joo, täällä ostettas 86- 92 cm (kun kauheesti vaihtelee, toiset reiluja, toiset ei) tytölle. Onkos sellasta teistä kellään - paa linkki tähän ni kaupat tulee :) melko varmastu jos puku hyväkuntoinen!!! Tyttö siis nyt 88cm...mutta syksypuku oli 86cm ja isohko...toinen toppis nyt 92cm ja pitää lahkeita ja hihoja pitää rullalla :(
 
etsijä myös
Kyllä menis tänne kaupaksi jos löytyis oikea koko ja passeli hinta. Tytölle koossa 116 ja pojalle 104-110. Mutta eipä näytä olevan sopuhintaan kaupan mitään ;/
 
joku kun kyseli niin reimatecin 2 osanen (henkselihousuilla), housut tumman violetit, takki v-pun-tummavioletti. mukaan olis myös tummanvioletitrukkaset ja tähän sopiva pipo.
takki on lähes kuin uusi..housut polven kohdalta vähän kuluneet!


niin ja mitä mieltä olette kun mulla on myös kuoman aivan uuden veroiset kengät koko 26 (ollut viime talvena vain kovilla pakkasilla jalassa) niin kantsiiko ne laittaa pakettiin vai kantsiisko laittaa linkki et ne voihuutaa mukaan jos haluaa
 

Yhteistyössä