Vielä yksi lapsi vai ei? Jos olette päättäneet että ei niin onko myöhemmin kaduttanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä juuri painitaan saman asian kanssa. Itse haluaisin kolmannen, haluan olla raskaana, synnyttää ja imettää. Kokea sen kaiken vielä kerran. Miehen mielestä nämä kaksi riittävät ja itsekin olen välillä samaa mieltä.
En kuitenkaan haluaisi odottaa liian kauan, ikää alkaa jo olla ja olisi kiva ettei mahdollisella kolmannnella lapsella olisi kovin suuri ikäero edellisiin. Nyt nämä vanhemmat lapset siis 4v ja 2,5v.

Järki sanoo että näin on hyvä, saadaan nukkua yöt, matkustaminen on helppoa, kukaan ei käytä vaippoja eikä ketään tarvitse syöttää. Silti sydän sanoo toista. Vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;28199691:
Meillä juuri painitaan saman asian kanssa. Itse haluaisin kolmannen, haluan olla raskaana, synnyttää ja imettää. Kokea sen kaiken vielä kerran. Miehen mielestä nämä kaksi riittävät ja itsekin olen välillä samaa mieltä.
En kuitenkaan haluaisi odottaa liian kauan, ikää alkaa jo olla ja olisi kiva ettei mahdollisella kolmannnella lapsella olisi kovin suuri ikäero edellisiin. Nyt nämä vanhemmat lapset siis 4v ja 2,5v.

Järki sanoo että näin on hyvä, saadaan nukkua yöt, matkustaminen on helppoa, kukaan ei käytä vaippoja eikä ketään tarvitse syöttää. Silti sydän sanoo toista. Vaikeaa.
Hyvin samoissa fiiliksissä. Ja nimenomaan minullakin nuo raskaanaoleminen, imettäminen ja vauvan hoivaus on niitä mitkä olisi vielä kiva kokea. Synnytystä en niin kaipaa. Meillä on lapset nyt 5,5v ja 3v. Ja mies ei taida olla niin innostunut vauvasta, hänellä on ikääkin jo sen verran (yli 40v) että hyvin pian pitäisi kolmas tehdä jos meinaisi.

Mie kanssa mietin samaa.. nyt lapset 2v8kk ja 4v8kk ja minun tekisi vielä mieli yhtä vauvaa, mutta mies on vähän sitä mieltä että nää olis tässä.. hmm... en tiedä kaduttako se sitten 40+ veenä, jos en tee kolmatta, mutta enpä voi miestä pakottaakkaan..

Yhteistyössä