Vielä kerran, miten voi olla kondomi+seksi=raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kumi ei ole koskaan mennyt rikki, on pysynyt aina paikoillaan ja ollut käytössä koko yhdynnän ajan. Miten toi on mahdollista? Miten ne siittiöt pääsee sieltä jostain liukahtamaan?

Suun kautta. :xmas:

No joo, mites esileikin aikana? Olisko ollut pippeli kuitenkin kosketuksissa? Tai oisko touhutippeleitä tullut niin paljon, että ois kortsun yli tullut ja jäänyt sitten siihen emättimen aukolle?

"Tutkimattomat on herran tiet" :laugh:

Niissä kumipaketeissakin lukee, ettei oo 100% varma ehkäisy vaikkei hajoaisikaan. Tää on varmaan verrattavissa pillereiden pettämiseen, vaikkei oo unohtanu yhtään. Toiset on vaan sikiävää sorttia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Touhutipoista voi tulla myös raskaaksi

Ollut käytössä KOKO yhdynnän ajan, ei ole paljas pippeli ollut ihokontaktissa.

Osaan kyllä lukea ja koko yhdynnän ajan on eri asia kuin koko sekstailun ajan. Vai laittaako sun ukkos kortsun jo siinä vaiheessa ku alatte pussaileen?

Niinpä. :D

Sitähän mä täällä nyt pelkään. Kondomi oli varmasti ehjä, edellistä edellisessä kierrossa ja menkat tosiaan olivat sen jälkeenkin ja...

Missä ne ovat nyt? :o

(vaikka järki sanoo, "mahdotonta" niin pelkään sen olevan vain minun tuuriani.

Ettehän vaan olleet saunassa, koska olen kuullut että lauteilta saattaa hiipiä siittiöitä suoraan vaginaan?

Mutta joo, jotkut liukasteet haurastuttaa kortsua... Entäs olisiko ukko kortsun pois oton jälkeen hiplaillut sua sormilla? Eli siittiöt olivat hiipineet käsien kautta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Se on mahdollista koska siinä mukana on ollu toi seksi.

:D Ei vaan mahdu tähän pieneen päähän siltikään. Kuinka pikkusia ne reiät niissä sitten on?

Mieti miten pieni yksi siittiö on, ja siihen ei huonolla/hyvällä tuurilla tartteta kun se yks siittiö.
Yhden siittiön koko on 0,05mm, et ei kovin isoa reikää tartte :whistle:

Eikös sen huomaa, jos joku olisi reikiä kortsuun pistellyt. Siis jos siitä "kuoren" päältä pistää reiän, eikös kortsu ala kuivamaan kun pakkaus rikkoontuu? Aika kosteilta ne tuntuu, kun ehjän pakkauksen avaa. Itse en ole reikiä pistellyt, mutta eräs tuttava väitti että kyllä sen huomaa jos joku olisi aikaisemmin reiän pistänyt. En sitten tiedä kauanko reikä pakkauksessa pitäisi olla että kortsu sisällä kuivaa. Jos kuivaa... Omaa kokemusta kun ei ole. Vain tämä toisen väittämä...

Heh, ei tästä tainnut mitään apua olla.

Kumi voi liukua välillä hieman ylös ja alas. Ollessaan hieman alempana sieltä kumin reunan alta voi tulla siemennestettä, joka sitten päätyy naisen sisälle. Ei sen vaikeampaa.

Yhteistyössä