Vidun ukko...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miun mies on varsinainen kakara välillä, itsekäs ja pentumainen, vastuuton löyhäpää idiootti! Mutta se aina ajattelee minua, mitä minä voisin haluta, mistä minä pitäisin ja mitä hän voisi tehdä että minulla olisi hyvä olla :heart: Että se ei ole samalla tavalla idiotti kuin näyttää monien miehet täällä olevan =)

hyvä noin, meillä ei koskaan ajattele muita kuin itseään se on koko ajan minä minä ja vastustaa kaikkea ja huolehdi itsestään riittävästi, yms :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:
Ne miehet! :hug:

Ne miehet?? :/

Niin no joo, ehkä minulle sitten on siunaantunut se valioyksilö, joka ei tuollaista harrasta, enkä tuollaista edes hyväksyisikään.

No, mulla varmaan sitten epävalio... Mun mielestä vaan ihan normia miesten toimintaa, et jos ei pääse koneelle tai saa kattoa sitä tai tätä tv:stä, niin keksitään jotain muuta... (En eka ymmärtäny ap:n tekstistä, et läks juomaan?) Luulin, et lähti vain pelaan bilistä...
Eikä mun mies ainoa, mut kai täällä sit vaan epävalioita... :D

mul aina miettii mikä ois hyvä mulle ja pienillä eleillä näyttää huomioimisen :) tosin voiha se olla et sit ku ois lapsia ni ois toisenlaine ääni kellossa mut jotenkii must tuntuu et tuost miehest ei kovin huonoo saa tekemälläkää :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tehkää niin kuin meillä:ostakaa läppäri!

Ei oo rahaa :ashamed: ja ei ukko siihen suostuiskaan, koska sitten ei saa syytä suuttumiselleen ja näin ollen baariin lähölle :headwall: :headwall:

baarissa silti ukolla rahaa käydä...

niinpä, älä muuta sano :ashamed:

Ne miehet! :hug:

Ne miehet?? :/

Niin no joo, ehkä minulle sitten on siunaantunut se valioyksilö, joka ei tuollaista harrasta, enkä tuollaista edes hyväksyisikään.

No, mulla varmaan sitten epävalio... Mun mielestä vaan ihan normia miesten toimintaa, et jos ei pääse koneelle tai saa kattoa sitä tai tätä tv:stä, niin keksitään jotain muuta... (En eka ymmärtäny ap:n tekstistä, et läks juomaan?) Luulin, et lähti vain pelaan bilistä...
Eikä mun mies ainoa, mut kai täällä sit vaan epävalioita... :D

Tuollainen käytös minun lähi- ja tuttavapiirissäni ei ole normaalia ollenkaan. Ei miehillä ole koneille hinkua, tai ylipäätään sellaista hinkua mihinkään, että siitä pitäisi alkaa mieltä osoittamaan. Tiedän kyllä, että maailmaan mahtuu, mutta en lähtisi kuitenkaan yleistämään ;)

Tuollainen käytös minun lähi- ja tuttavapiirissäni ei ole normaalia ollenkaan. Ei miehillä ole koneille hinkua, tai ylipäätään sellaista hinkua mihinkään, että siitä pitäisi alkaa mieltä osoittamaan. Tiedän kyllä, että maailmaan mahtuu, mutta en lähtisi kuitenkaan yleistämään ;)

Meilläpäin ihan yleistä, et miehet painuu autotalliin omiin projekteihinsa tms. Just siskonkin kanssa tänään juttelin, miten eka kyselevät mitä tehtäs, kun ei mitään keksitä, niin möllötetään... Ja sit jos toinen ehtiikin sopia vaikka kahvittelusta kaverin kanssa, niin mies häipyy möksähtäen koiran kanssa lenkille... ja Aikuisia Miehiä... :D Mutta on niissä muutoin niin paljon hyvää!

Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Ei millään pahalla mut näitä juttuja lukiessa tulee mieleen että miksi te näitten ihanien miesten kanssa ootte?

NO enpä olekaan enää kauaa... meinasin jo perua koko eron kun se jo välillä vaikutti olevan ok...mutta ei nyt, meen tekee ne paperit heti kun on eka vpaapvä :|

Toivottavasti vapaapäiväsi on pian :hug:

Meilläpäin ihan yleistä, et miehet painuu autotalliin omiin projekteihinsa tms. Just siskonkin kanssa tänään juttelin, miten eka kyselevät mitä tehtäs, kun ei mitään keksitä, niin möllötetään... Ja sit jos toinen ehtiikin sopia vaikka kahvittelusta kaverin kanssa, niin mies häipyy möksähtäen koiran kanssa lenkille... ja Aikuisia Miehiä... :D Mutta on niissä muutoin niin paljon hyvää!
onko tommoset miehet huonoja itsetunnoltaan vai muuten pentuja vai mikä niitä vaivaa? :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:
Ei millään pahalla mut näitä juttuja lukiessa tulee mieleen että miksi te näitten ihanien miesten kanssa ootte?

NO enpä olekaan enää kauaa... meinasin jo perua koko eron kun se jo välillä vaikutti olevan ok...mutta ei nyt, meen tekee ne paperit heti kun on eka vpaapvä :|

Toivottavasti vapaapäiväsi on pian :hug:

Niinpä, en viitis 4 tai 5 lapsen kaa sinne mennä, oman kuopuksen kaa kylläkin :|

että mä inhoon sitä... aina vaan enemmän ja enemmän... :kieh: :kieh:

ukko suuttu kun ei päässyt tähän koneelle nyt kun mä sain pojat nukkuu ja kerrankin jaksais... istu kädet puuskassa ja katto uutisia telkasta ja sitten äsken läks baariin pelaa biljardia... kun ei kuulemma nyt pääse koneellekkaan...

ja sen pitäis olla huomenna poikien kaa lähes koko pvä eli 10-16 kun mä käyn Ikeassa kaverini kanssa... :headwall: :headwall: tekee taas tahallaan että joutuisin peruu oman menoni kun ite ei ole kykenevä sitten olekkaan lasten kanssa... :headwall: :headwall: :headwall: :| :(

EN VARMASTI peru, vien sitten pojat vaikka mummolaan

No et todellakaan vie mummolaan. Potkit ukon aamulla ylös vaan ja lähdet sinne ikeaan.

Minuu ottaa kans pannuun.. Tuo miun "mies" ollu kavereittensa kanssa 4 asti asentamassa jotain vitun alustasarjaa ym. autoonsa :headwall: :headwall: Vittuku räjäytän koko saakelin peltilehmän tuohon pihalle ja pistän tuon ukon ulkoruokintaan :headwall: :headwall:
Kiitos, nam, kun kuuntelitte :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Riipputissi:
Minuu ottaa kans pannuun.. Tuo miun "mies" ollu kavereittensa kanssa 4 asti asentamassa jotain vitun alustasarjaa ym. autoonsa :headwall: :headwall: Vittuku räjäytän koko saakelin peltilehmän tuohon pihalle ja pistän tuon ukon ulkoruokintaan :headwall: :headwall:

:hug: :hug: :hug: haleja sulle

Ja erehyin tänään aamulla kysyyn, et jos oisin varannu huomiseks itelleni kampaajalle ajan (jo kuukauden haaveillu), et oisko tuo peltisuttura joutanu tunniks ja oisko ollu sen ajan poikansa kanssa, ni ei kuulemma kun pitäs hänen lähtee jotain vidun haketta tekemään kotipaikallensa.. :headwall: :headwall: ja miun pitäs kuulemma lähtee mukaan.. joo lähen räjäyttämään sen hakettimenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
onko tommoset miehet huonoja itsetunnoltaan vai muuten pentuja vai mikä niitä vaivaa? :attn:

Ei niitä mikään vaivaa, paljonkos me naiset möksähdellään pienimmästäkin syystä... Allekirjoittanut ainakin! :D Sitä vaan ei kaikki miehet saa heti kakistettua suustaan, mikä oikeesti keljuttaa ja muokkaavat ajatuksiaan kotvasen vaikka autorempassa. Kyllä musta se on parempi, kuin että alettaisiin tappelemaan. Siinä vaiheessa kun tulevat takas, molemmat jo unohtanu möksähdykset... Omaa tilaa, puolin ja toisin!

:hug: :hug: :hug: haleja sulle

Kiitos, samoin =) :hug: :hug:

Ja erehyin tänään aamulla kysyyn, et jos oisin varannu huomiseks itelleni kampaajalle ajan (jo kuukauden haaveillu), et oisko tuo peltisuttura joutanu tunniks ja oisko ollu sen ajan poikansa kanssa, ni ei kuulemma kun pitäs hänen lähtee jotain vidun haketta tekemään kotipaikallensa.. :headwall: :headwall: ja miun pitäs kuulemma lähtee mukaan.. joo lähen räjäyttämään sen hakettimenkin.

Pane poika vaan isin matkaan ja nauti vapaapäivästä... Varaa kampaaja jne Pääseekö sinne julkisillakin..

tuota parempihan se on että erimielisyydet käsitellään yhdessä,vaikka sitten olisikin riidanpuolikas ennen sovintua. se että pakenee paikalta ja loukkaa toista sillä kertoo vain sen kuinka keskenkasvuinen idiootti kakara mies on!!

joo mun kulta teki noin kerran,eipä ole toisten tehnyt(ei tosin rassaa autoja ollenkaan),eikä tee. ja minä sain silloin sadan anteeksi pyynnön lisäksi rutkasti hellyyttä ja vapaa vuorokauden lapsista :). mutta jos ois jatkanut tuota käytöstä niin jaa , olisi varmaankin ex ukko ollut jo kauan aikaa sitten. onneksi toiset ottaa opikseen,tosin hän oli tuolloin vähän pääl parikymmentä ja minun kanssa hänen ensimmäinen parisuhteensa,että ehkä tuo menee sen piikkiin.

mutta kyllä ois ap:n miehen aika aikuistua! ja monen muunkin. mua niin ärsyttää tuollaiset ukon retaleet!

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:

Tyypillisiä amiksen käyneitä poikia ne on...

Yhteistyössä