mites teiän äitienpvä meni?

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
mitenkäs meni eilen äitienpvä? onko perheellänne jotain traditioita? saitteko lahjoja?

meillä meni normaalisti, mä eka nousin poikien kaa aamulla 6lta ja sit kun varmistin että ukko heräs jatkoin uniani 8 asti, sitten kateltiin lastenohjelmia ja sain poikien valmistamat lahjat ja kortit. pojat läks ukon kaa ja mä menin vanhempieni ja siskoni kanssa ravintolaan syömään...

pienten tappelujen ja riitojen jälkeen sain pesueeni sitten vielä mummolaan kahville myöhemmin... siinähän se :flower:

Mä heräsin aamulla vauvan kanssa, itseasiassa mies nousi vikana sängystä :whistle:
Lahjaksi sain hopeisen medaljongin. Lounaalle mentiin miehen vanhempien ja mamman sekä mun vanhempien ja mummun kanssa, hyvää oli :p sitten käytiin vielä mun mammalla missä sorruin kermakakkuun ja sitten vauva huusi ja pukli :/ :ashamed:
Illaksi mentiin vielä anoppilaan kun ei jaksettu kotiinkaan mennä :D

Mä heräsin taasen ekana. Sitte heräs nuorin ja iskä. Sitten vanhemmat lapset. Nautin kun sain periaatteessa yksin heräillä aamulla kahvini kanssa. Ulkoilin vauvan ja koiran kanssa, mies vanhempien lasten kanssa. Sit kävin töissä. Sen jälkeen käytiin mun vanhempien ja veljeni kanssa syömässä.

Oikein hienostihan se meni, join aamulla itse keittämäni kahvin ja sain lapsilta kortit ja koulussa tehdyt hienot lahjat. Sitten miehen herättyä totesin hänen unohtaneen tänäkin vuonna, että on äitienpäivä. No, enpä ole hänen äitinsä eikä hänen muistamisensa enää tunnu miltään joten aivan sama. Lasten kanssa vietettiin mukava päivä mummolassa.

No sain nukkua pitkään, mies nousi pojan kanssa. Lahjaksi pari kirjaa ja kortti. Mies teki mulle aamupalan. Mentiin koko perheellä puistoon, sitten poika nukkui päikkärit ja taisin minäkin nukahtaa... Tehtiin hyvää ruokaa, syötiin sitä ja sitten keitettiin kahvit ja syötiin kakkua. Mies lähti pojan kanssa käymään äitinsä luona ja minä katoin sillä välin elokuvan. Sitten tulivat kotia ja ilta meni ihan tavalliseen tapaan =) Oli mukava päivä

kivasti, kiitos, perheen parissa.
sain tavanomaiset ihanat kortit lapsilta.
ainoa harmistus, että mies osti lahjan, en haluaisi kaupalliseen hömpötykseen mukaan...

Ihanasti! Pojat kävivät perheineen ja murkku irjoitti ihanan jutun. Tytär kaukaa ei päässyt mutta laittoi kauniin kortin ja kirjoituksen ja runokirjan.

Nousin aamulla yksin muksujen kanssa, mies oli aamuyölle asti töissä.
Kun menin keittiöön, pöydällä odotti kukkia, 2 patukkaa mun lempparisuklaata ja hajuvesipullo.

Muksujen kanssa vietettiin normaali aamupäivä, puolen päivän aikaan mieskin heräs ja lähdettiin syömään appivanhempien ja miehen mummon kanssa. Oli mukavaa.

Sieltä sitten kotiin, lapset päikkäreille ja äiti ja isi vietti vähän laatuaikaa kahdestaan..
Päiväunien jälkeen mentiin mun vanhempien luo kahvittelemaan ja oltiinkin sitten iltaan asti.

Tosi mukava päivä kaikenkaikkiaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin:
kivasti, kiitos, perheen parissa.
sain tavanomaiset ihanat kortit lapsilta.
ainoa harmistus, että mies osti lahjan, en haluaisi kaupalliseen hömpötykseen mukaan...

kylläpä sun mies nyt mokas ku osti( kaupallisesti )naistaan ajatellen lahjan.....

Aamulla heräsin. Oli kuuma. Ja ahdasta. Ihan nenänedessä oli seinä, ja heti seläntakana isännyys.
Koitin vaihtaa asentoa, ja mies miltei putosi lattialle. Kello oli noin 6.15. Vaihdettiin muutama sana, ja noustiin ylös. Aamutoimista selvittyämme lähdimme heti klo 7 jälkeen kävelemään autolle - olimme yötä muualla pitkäksi venähtäneen illan takia. (Yhdet synttärijuhlat.)
Jalkoja särki uusien kenkien takia. Hameessa ei ollut kovin lämmin - aamun lämpötila oli kuitenkin vaan joku 5-6 astetta.

Pääsimme autolle ja ajelimme kotia kohti, matkaa kotiin oli liki 200km. Puolessavälissä matkaa pistäydyimme aamukahvilla yhdellä huoltoasemalla.
Olimme kotona heti 9.30 jälkeen. Kotona odotti lapset ja lasten mummo, mun äitini, kahvin, kakun ja lasten tekemien korttien kera.

Klo 11 lähdimme taas tien päälle - tällä kertaa lapset mukana 3:a isointa lukuunottamatta. Veimme mummon kotiin ja menimme toiselle mummolle.
Kotiuduimme taas joskus 16 jälkeen iltapäivällä, lepäsimme hiukan ja sit laitettiin sauna lämpiämään.
Saunaa lämmitettäessä syötiin ja sit saunan jälkeen olikin väsynyttä porukkaa. Lapset tippuivat yksi kerrallaan ja eipä tarvinnut nukkumattia odotella aikuistenkaan.

Yhteistyössä