V
vieras
Vieras
miehen kanssa muutettu erilleen ko hän ahdistui kotielämään, meillä 2-vuotiaat kaksoset. mietitty joskus palaavamme yhteen mutta nyt musta tuntuu että hän ei edes yritä tehdä mitään että se joskus onnistuisi. olen esim. ehdottanut perheneuvolaa mutta häntä ei kuulemma voida auttaa. sitten hän sanoo haluavansa asua hetken yksin semmoisessa kodissa kuin haluaa mutta hän ei saa sitä ikinä valmiiksi kun ryyppää joka viikonloppu. ja kaikkea muuta.
nyt mä haluaisin hakea eroa mutta mä en uskalla koska rakastan häntä ja tiedän että hänkin minua... toivoisin vaan et kaikki muuttuis paremmaksi, mut mitä jos ei muutukkaan.
tän tilanteen johdosta mun itsetunto on ihan nollassa ja saan ahdistuskohtauksiakin välillä. ja mä tiedän ettei kukaan teistä voi kertoa miten pitäs tehä mut jotain eri näkövinkkeliä ois kiva saada. mä nyt vaan junnaan täs tilanteessa :/
nyt mä haluaisin hakea eroa mutta mä en uskalla koska rakastan häntä ja tiedän että hänkin minua... toivoisin vaan et kaikki muuttuis paremmaksi, mut mitä jos ei muutukkaan.
tän tilanteen johdosta mun itsetunto on ihan nollassa ja saan ahdistuskohtauksiakin välillä. ja mä tiedän ettei kukaan teistä voi kertoa miten pitäs tehä mut jotain eri näkövinkkeliä ois kiva saada. mä nyt vaan junnaan täs tilanteessa :/