Mitä ihmettä liikkuu miehen päässä, vai liikkuuko mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hämmentynyt"

Vieras
En yleensä kaipaa apuja miesten aivoituksiin, mutta nyt kaipaan teidän apuja :(

Keväällä aloitin viestittelyn miehen kanssa, tätä jatkui koko kesä. Yleensä mies laittoi ensimmäisen yhteydenoton ja minä joskus. Näimme kerran hänen luonaan ja harrastimme seksiä.

Syksyllä (minun aloitteestani) emme viestitelleet juuri ollenkaan.

Nyt hän aloitti joulun aikaan taas lirkuttelun viesteillä, aloittaa aina viestittelyn. Joulukuussa näimme taas, mutta emme harrastaneet seksiä.

Kuulostaa aika normaalilta. Epänormaalin tästä tekee se, että mies ei halua nähdä. Siis vaikka itse laittaa viestiä ja antaa ymmärtää että on kiinnostunut, ei halua nähdä. Olen kolme kertaa tässä VUODEN aikana ehdottanut että nähdään, mutta aina joku syy että ei onnistu.

Mitä ihmettä? Miksi antaa ymmärtää mutta ei halua nähdä? Eikö miesten pitäisi haluta vaan seksiä? :D

Tiedän että tyypillä saattaa olla huono itsetunto tms. Mutta ei kai se selitä tätä? Olen aivan pihalla. Annanko vaan olla?

Jos sillä oikeasti on kaikenlaista muuta. Ehkä lähellä toinen typy jota on helpompi käydä tapaamassa kun sattuu haluttamaan. Tai sit onkin kivempi lähteä baariin kavereiden kanssa kun pitäisi sut tavata. Tai jotain.

Niin, mietin kanssa tuota että pitää ovet avoinna jotta voi harrastaa seksiä kun huvittaa. Mutta vuos?? :D eikä kertaakaan ole tehnyt mieli. Tiedän tuttujen kautta että naisia hällä ei ole juuri koskaan

Se voisi olla. Laitoin kerran (huomalassa :() hänelle että nähdäänkö me koskaan, vastasi että ei ole miettinyt asiaa.

Asutaan lähekkäin, ei siis ole välimatkasta tai muusta kyse.

Pidän kovasti tuosta miehestä, mutta on niin pirun hankala että tekisi mieli luovuttaa. Kerran laitoin välit poikki, mutta hellyin heti kun hän alkoi soittelemaan ja viestittelemään :(

[QUOTE="Hämmentynyt";30643352]Se voisi olla. Laitoin kerran (huomalassa :() hänelle että nähdäänkö me koskaan, vastasi että ei ole miettinyt asiaa.

Asutaan lähekkäin, ei siis ole välimatkasta tai muusta kyse.

Pidän kovasti tuosta miehestä, mutta on niin pirun hankala että tekisi mieli luovuttaa. Kerran laitoin välit poikki, mutta hellyin heti kun hän alkoi soittelemaan ja viestittelemään :([/QUOTE]

Mieti vielä: Haluatko oikeasti raastaa itseäsi olemalla kontaktissa miehen kanssa joka ei oikeasti halua sinusta mitään muuta kuin pitää sinua viimeisellä varasijalla jos muita naisia ei enää saa. En tarkoita ettet olisi arvokas ihminen, mutta tuo mies ei ole vaan sinusta riittävästi kiinnostunut. Ota sellainen mies joka haluaa oikeasti olla kanssasi. Sellainen tulee kyllä vastaan.

Hö. Sä olet liian helppo nakki. Heti kun saat siltä viestin niin sulla tippuu pikkuhousut nilkkoihin :O
Miehen pitää antaa (tai siis sen pitää ainakin kuvitella) että se saalistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30643426:
Miehen pitää antaa (tai siis sen pitää ainakin kuvitella) että se saalistaa.

Tämähän on kyllä yksi iänikuinen klisee. On varmasti totta, että harva innostuu tyypistä, joka tuntuu olevan kenen tahansa saatavilla. Mutta useimmiten naiset, jotka kuvittelevat tarjoavansa miehelle mahdollisuuden tuollaiseen "saalistukseen", näyttäytyvät miehen suuntaan lähinnä kummallisina venkoilijoina, joista ja joiden aivoituksista ei ota pirukaan selvää.

Siis en tietenkään ole samantien housut kintuissa :D tilanne etenee aina samaa kaavaa: mies viestittää ? en vastaa/olen viileä ?jatkuu jonkin aikaan jonka jälkeen olen valmis ja haluan enemmän ? mies vetäytyy

Yhteistyössä