Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
mä voisin ottaa tuon carl philipin :p
Mul tuli just mieleen et mun mies on sanonu monta kertaa (ennen ku me oltiin yhessä) et hänestä tulee ruotsin prinssi ja nyt toi Madde on taas vapaa, pitääkö olla huolissaan.
Se on vielä lähössä ruattiin johonkin kilpailuihin ;)
 
Oisku viskattiin pihalle
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
voi hyvänen aika kuin noi suomalaiset akat tuolla telkkarissa KEHTAA arvostella noitten vaatteita???? |O
Tätä olin just kirjottamassa... Joku silikoni-Lola jonka ansiot ovat mitkä? Ei ole vaatesuunnittelija tai mikään muukaan alan ihminen, entinen missi (eli ei mikään)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja mdmdmdm:
Miltähän Danielin vanhemmista tuntuu kun poika menee prinsessan kans naimisiin..?!
Eivät varmaan voineet koskaan kuvitellakaan...
Mietin vain omien poikieni kohdalla, oliskohan noissa morsiustytöissä sopivia 15 vuoden päästä ;-)
aika hyvä... :)
Tanskan prinssi, perimysjärjestyksessä toinen isänsä jälkeen, syntyi kuukautta meidän tytön jälkeen. Pitäisiköhän alkaa retkeilemään Tanskassa joskus 13 vuoden kuluttua :D

Ja jos noi nyt saa tyttöjä niin meillä olis 2v poika tarjolla sulhaseksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku viskattiin pihalle:
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
voi hyvänen aika kuin noi suomalaiset akat tuolla telkkarissa KEHTAA arvostella noitten vaatteita???? |O
Tätä olin just kirjottamassa... Joku silikoni-Lola jonka ansiot ovat mitkä? Ei ole vaatesuunnittelija tai mikään muukaan alan ihminen, entinen missi (eli ei mikään)
Mitä ne sanoi? (En saa kolmosta näkymään ilman digapoksia)
 
Oisku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
voi hyvänen aika kuin noi suomalaiset akat tuolla telkkarissa KEHTAA arvostella noitten vaatteita???? |O
Millä tavalla? Kolmosella?
Lola ei tykkää Victorian puvusta
Kirjailut puuttuu, hihan pituus väärä (etiketin vastainen), vieraitten hiukset ei ole riittävän hienosti ja puvut huonot...
 
kolmonen
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
voi hyvänen aika kuin noi suomalaiset akat tuolla telkkarissa KEHTAA arvostella noitten vaatteita???? |O
No totta, ne pilasi tuon lähetyksen nyt. Ensin luulin että siellä on ihan hyvä meininki (Lumikero & Kiiski)
 
vieras
kolmosen lähetys juontoineen on ihan ala-arvonen. Mistä noi juontajat on tonne revitty? ja noi arvostelut, huhheijjaa.....

Yhdet upeimmista häistä mitä olen nähnyt ja itku tuli kun valat vannoivat :) <3
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
voi hyvänen aika kuin noi suomalaiset akat tuolla telkkarissa KEHTAA arvostella noitten vaatteita???? |O
Ihan samaa kuuntelin, tosi pahantahtoista ja moittivaa kommenttia. Minusta morsian ja puku olivat täydellisen kauniit ja sopivat toisilleen. Mitähän bling blingiä noi eukot olis lisänneet pukuun? Eiks se toinen sanonut, että puku on koristelematta? Minusta juuri tuo yksinkertaisuus on niin kaunista.
 

Yhteistyössä