TunnustanAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tunnustaako kukaan muu, että kyynel vierähti :saint:
Kyllä mä olen. Musta noi on ihanan näköinen pari ja tilaisuus on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
Onko se sulta jotenkin pois, jos toiset on onnellisia toisten puolesta siitä huolimatta, että ei heitä henk.koht. tunne?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
Ei tietenkään, ihmetyttää vaan...Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Onko se sulta jotenkin pois, jos toiset on onnellisia toisten puolesta siitä huolimatta, että ei heitä henk.koht. tunne?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
Kaikkee ei oo pakko avata eikä lukeaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
Häät on aina ihaniaAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kyllä mä olen. Musta noi on ihanan näköinen pari ja tilaisuus on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
kuka mitä missämiks?Alkuperäinen kirjoittaja f:erikoinen tapaus tää kaarle kustaan toinen sisko...
No mä oon tosissani. Sinä vuonna kun omia häitä suunnitteli, niin aina oli tippa linssissä kun jotain häihin liittyvää tuli mietittyä. Tämä tuo taas sen kaiken ihanan pintaan. Ja tajuan että olen edelleenkin just niin rakastunut kuin nuo kaksi. Kyllä se näköjään herkistää vanhankinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
Jos ei avaa ja lue, ei voi tietää mitä aiheesta kirjoitetaanAlkuperäinen kirjoittaja satutar:Kaikkee ei oo pakko avata eikä lukeaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
Lisään vielä, että koskaan aikaisemmin en herkistynyt kenenkään häille, en ennenkuin sen itse koki. Sen Oikean löytämisen. Ehkä et ole itse ollut vielä niin rakastunut, että ymmärtäisit.Alkuperäinen kirjoittaja vierasvieras:No mä oon tosissani. Sinä vuonna kun omia häitä suunnitteli, niin aina oli tippa linssissä kun jotain häihin liittyvää tuli mietittyä. Tämä tuo taas sen kaiken ihanan pintaan. Ja tajuan että olen edelleenkin just niin rakastunut kuin nuo kaksi. Kyllä se näköjään herkistää vanhankinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te jumalauta tosissanne?!
...Kyllä mulla tulee tippa linssiin muiden häissä, ja tulee nyt näitä katsellessa (vaikka en olisi uskonut).
No aivan varmasti. Älytön ajatuskin, etteikö 2010-luvun pohjoismaisessa tasa-arvon valtiossa kaksi kolmekymppistä ihmistä eivät voisi seksiä keskenään harrastaa...Alkuperäinen kirjoittaja pppp:Haluaisin ihan oikeasti tietää että ovatko nuo voineet harrastaa seksiä ennen häitä vai onko kiellettyä?
Jos ovat voineet, varmasti ollut tiukka ehkäisy jotta ei tule aviottomia lapsia ja mitäs jos ehkäisy olisi pettänyt, mitähän sitten olisi tapahtunut ?
Kaikkea mä mietinkin, mut mut..
Mun 7v tyttöni jännitti silminnähden prinsessan saapumista. Sen jalat tärisi ja se puristi sohvapöydän jalkaa ja kyynelkin tuli kun prinsessa käveli alttarille :flower: Nyt se on ihan ilonen ja lähti leikkimään.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:7v kommentoi pitkää seremoniaa: "Eiks ne saa ikinä pussata? Noh, onneks ne saa kotona pussailla!"
Onhan ne nyt satavarmasti harrasteneet. Kahdeksan vuotta jo yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja pppp:Haluaisin ihan oikeasti tietää että ovatko nuo voineet harrastaa seksiä ennen häitä vai onko kiellettyä?
Jos ovat voineet, varmasti ollut tiukka ehkäisy jotta ei tule aviottomia lapsia ja mitäs jos ehkäisy olisi pettänyt, mitähän sitten olisi tapahtunut ?
Kaikkea mä mietinkin, mut mut..