Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

vierasvieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootteko te jumalauta tosissanne?! :eek:
No mä oon tosissani. Sinä vuonna kun omia häitä suunnitteli, niin aina oli tippa linssissä kun jotain häihin liittyvää tuli mietittyä. Tämä tuo taas sen kaiken ihanan pintaan. Ja tajuan että olen edelleenkin just niin rakastunut kuin nuo kaksi. Kyllä se näköjään herkistää vanhankin ;)

...Kyllä mulla tulee tippa linssiin muiden häissä, ja tulee nyt näitä katsellessa (vaikka en olisi uskonut). :D

vierasvieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootteko te jumalauta tosissanne?! :eek:
No mä oon tosissani. Sinä vuonna kun omia häitä suunnitteli, niin aina oli tippa linssissä kun jotain häihin liittyvää tuli mietittyä. Tämä tuo taas sen kaiken ihanan pintaan. Ja tajuan että olen edelleenkin just niin rakastunut kuin nuo kaksi. Kyllä se näköjään herkistää vanhankin ;)

...Kyllä mulla tulee tippa linssiin muiden häissä, ja tulee nyt näitä katsellessa (vaikka en olisi uskonut). :D
Lisään vielä, että koskaan aikaisemmin en herkistynyt kenenkään häille, en ennenkuin sen itse koki. Sen Oikean löytämisen. Ehkä et ole itse ollut vielä niin rakastunut, että ymmärtäisit.

pppp
Haluaisin ihan oikeasti tietää että ovatko nuo voineet harrastaa seksiä ennen häitä vai onko kiellettyä?
Jos ovat voineet, varmasti ollut tiukka ehkäisy jotta ei tule aviottomia lapsia ja mitäs jos ehkäisy olisi pettänyt, mitähän sitten olisi tapahtunut ?
Kaikkea mä mietinkin, mut mut..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pppp:
Haluaisin ihan oikeasti tietää että ovatko nuo voineet harrastaa seksiä ennen häitä vai onko kiellettyä?
Jos ovat voineet, varmasti ollut tiukka ehkäisy jotta ei tule aviottomia lapsia ja mitäs jos ehkäisy olisi pettänyt, mitähän sitten olisi tapahtunut ?
No aivan varmasti. Älytön ajatuskin, etteikö 2010-luvun pohjoismaisessa tasa-arvon valtiossa kaksi kolmekymppistä ihmistä eivät voisi seksiä keskenään harrastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
7v kommentoi pitkää seremoniaa: "Eiks ne saa ikinä pussata? Noh, onneks ne saa kotona pussailla!"
:LOL: Mun 7v tyttöni jännitti silminnähden prinsessan saapumista. Sen jalat tärisi ja se puristi sohvapöydän jalkaa ja kyynelkin tuli kun prinsessa käveli alttarille :flower: :D Nyt se on ihan ilonen ja lähti leikkimään.

kolmonen
Alkuperäinen kirjoittaja pppp:
Onhan ne nyt satavarmasti harrasteneet. Kahdeksan vuotta jo yhdessä ;)

Yhteistyössä