Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

ihana
Oi, miten kaunis tuo Victoria on! Mun tyttö kehuu kuningatar Silviaa, tytön mielestä se on juhlien kaunein :D

Mulla on ihan sellainen olo, että kohta pillahdan itkuun. Oon ihan liikuttunut. Oon niin onnellinen noiden puolesta, ne näyttää tosi onnellisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Tunnustaako kukaan muu, että kyynel vierähti :saint:
kyllä vaan, ja tää on vasta alkua :D

en ole ollut muissa häissä kun omissani aikanaan, joten en tiedä min ne yleensä menee, mut kamlaa olis seistä tuossa edessä noin pitkään kuuntelemassa jotain musiikkia, kun jalat tutisee ja tärisee ja heikottaa :D

kolmonen
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Mitäköhän noi sulhasen vanhemmat ajattelee. Voi olla vähän orpo olo kun ympärillä on kuninkaallisia ja presidenttejä sun muita.
Aika mielenkiintoinen olo varmaan.

Mutta Daniel on herkkis! Itku tuli itsellekin

kolmonen
Mitäköhän noi sulhasen vanhemmat ajattelee. Voi olla vähän orpo olo kun ympärillä on kuninkaallisia ja presidenttejä sun muita.

Daniel on herkkis! Itku tuli itsellekin

Olihan ne vähän sen näkösii kun menivät kirkkoon että mitäs nyt tapahtuu...?
Ja niiden vaatteet näytti niin arkisilta muiden vaatteiden rinnalla...

on muuten jotenkin hassua ajatella, et ihan oikeasti on olemassa prinsessoja, joilla on ihan oikeasti prinsessamekot ja kruunut. se ei ole kaikille vain pikkutyttöjen leikkiä :heart: vaan taitaa se oikean prinsessan arki vähän saduista poiketa..

Alkuperäinen kirjoittaja kolmonen:

Daniel on herkkis! Itku tuli itsellekin

Kyllä, sulho noin liikuttunut kun näki morsiamensa ... hirmuisen suloista. :)

Karenina
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:
Voi kun tänne kaukomaillekin näkisi, että minkälainen se Victorian puku on. Harmittaa, kun edes ylen radio ei tänne kuulu!
Eli jos joku kanssasisar viitsisi sanallisesti kertoa, että millainen se puku on.

vierasvieras
Voi kun tänne kaukomaillekin näkisi, että minkälainen se Victorian puku on. Harmittaa, kun edes ylen radio ei tänne kuulu!
Eli jos joku kanssasisar viitsisi sanallisesti kertoa, että millainen se puku on.
Valkoinen off-shoulder, satiinisilkkiä? tai muuta hieman hohtavaa materiaalia, monen metrin laahus. Moderni, ei pitsiä tai krumeluureja, todella tyylikäs mun mielestä. :)

Huntu on pitsiä, sama kuin äidillään oli. Ja myös kruunu on sama kuin äidillään oli.
Morsiuskimppu oli valkoinen.

Yhteistyössä