Vibraattori.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
olen jo 24-Vuotias neitsyt neiti enkä ole harrastanut kunnolla kenenkään kanssa seksiä ja olen pidemmän aikaa miettinyt, mutten ole uskaltanut ostaa itselleni vibraattoria, enkä tiedä millainen on hyvä vibraattori joka antaa parhaat ""kyydit"" ja hyväilyt joka paikkaan. Neuvokaa naiset tietämätöntä. Kiitos paljon etukäteen.

Minä tein vaimolle halontekokoneesta kunnon pumpun. Otin terän irti ja koivuhalosta vuolin sellaisen kyrvän näköisen ja kiinnitin sen sylinterin päähän. Otin omasta vähän mallia, tein minä pikkuisen isomman vaimon pyynnöstä. Arvatkaapa viihtyikö vaimo halkoliiterissä, nyt se piruleinen toi koneen tuohon sängyn viereen, kun liiterissä oli liian kylmä

Ala harrastamaan puhelinseksiä. Tunge känny pimpsaan ja sitten pyydät jonkun herran tai naisen (jos olet lepso) soittamaan. Äänenä tietenkin värinähälyytys.

Menet vaan rohkeasti seksikauppaan ja kysyt myyjältä. Sitä varten ne siellä on. Tai sitten tilaat netin kautta tai postimyynnistä. Kokeilemalla se selviää... Pahoittelen noiden muiden vastanneiden puolesta... Täällä ei meinaan taida saada asiallisiin kysymyksiin asiallisia vastauksia...

Yhteistyössä