Seksiaddikti?

• Viestiketjun aloittaja Olivia
  • Ensimmäinen viesti
Tintsu
Olipa mielenkiintoista Olivia lukea aloitusviestisi; tarinasi
on lähes suoraan kuin omasta elämästäni. Minulla on koko
ajan monta miestä kierroksessa yhtäaikaa (myös silloin kun
olin parisuhteessa), katselen miehiä kadulla kulkiessani, työpaikallani, lenkillä ja mietin koko ajan millaista olisi näkemäni
(viehättävä) mies kellistää, kenet voisin valloittaa seuraavaksi. Minullakin on tällähetkellä ns. rinki, mutta mietin jatkuvasti jo uusia valloituksia...sitä mieletöntä huumaa kun ottaa ensiaskeleet uuden miehen kanssa, kosiskelua....tutustumista uuteen vartaloon, ihoon, tuoksuun. Ainoastaan ""parhaat""
miehet säilyvät pitempään, muihin menetän kiinnostukseni
nopeasti. Silloin kun seksikäs ja älykäs mies kävelee vastaan,
en mahda vieteilleni mitään...sänkyyn mennään ja lujaa.
Usein minäkin koen syvää syyllisyyttä tekemisistäni ja mietin
mitä teen elämälläni. Kaikki muut elävät turvallisissa parisuh-
teissaan ja vaikuttavat tyytyväisiltä -kun eivät muusta tiedän.
Minulla taas on tämä loputon levottomuus, polte....

Tintsu
Lisäys vielä edelliseen kirjoitukseeni:
Myöskään minulla ei toimintaan liity/ tarvitse liittyä sen
kummempia tunteita. Uuden ihmisen (jonka minua luonnol-
lisestikin jollain tasolla täytyy viehättää) uutuuden jännitys riittää.

Ainoastaan paras ystävättäreni tietää ""kuvioistani"", muille
en koskaan voisi kuvitellakaan kertovani asioista -ja syystä.
En uskalla edes kuvitella minkä leiman ja halveksinnan saisin
osakseni, moraalikäsitykset naisen osalta kun ovat mitä ovat...
ja minä en siihen tiettyyn lokeroon sitten mahdu millään!

Toki minullekin tulee ""horofiiliksiä"" joskus, mutta minä teen
tätä silkasta nautinnosta ja eihän sänkyyni kuitenkaan kuka
tahansa pääse -päinvastoin.

Eirik
No mulla olisi 13 senttiä pitkä ja 2,5 senttiä ""paksu"" kikkeli. Laukeemiseen menee vähintäänkin 2 minuuttia. Ja helvetinmoiset muskelit - hauikseni ympärysmitta on liki sama kuin vyötäröni. Olenko elämäsi mies?

Erik
Hei Olivia, kysyit että mitä annan sinulle!

Vien sinut ulos syömään, syömme ja juomme nautinnolla.
Saat minulta kauniin korun, yllätyt iloisesti. Alat kostua.

Vien sinut hotellille, nuolen sinut huolella, iso kaluni on aivan kovana. Nussin sinua rajusti, viidestä kymmeneen kertaa illan ja yön aikana. Roiskin spermaa joka puolelle kauniita muotojasi, pilluusi tietenkin enimmät. Aamulla pystyt tuskin kävelemään ja olet onnesta aivan sekaisin.

Olivia
Heheheee....hyvä Eirik! Muuten voisit ollakin, mutta tuo sun 13 sentin ja 2,5 sentin paksuinen pippelisi on kyllä mulle aivan liian iso - eihän tuollainen jättikalu mahdu kuin korkeintaan viemärirumpuun!!! En siis taida olla sulle sopiva nainen alkuunkaan... :).

Olivia
Hei Erik! Tuossa on jo yritystä, kuulostaa ihan lupaavalle - etenkin, jos juttusi eivät jää vain puheiden tasolle :). Ehkä en kuitenkaan vielä pelkästä illallisesta ja korusta kostu, mutta ajatus oli kyllä kaunis :)... mutta kun sinne hotellille pääsemme, voin antaa sulle kyllä ""kosteustakuun"", kuivuusongelmia ei tule taatusti olemaan... Ja se kävelytaitokin olisi tietysti kiva säilyttää, olisi noloa kontata ulos hotellista...:).

Erik
Olivia,
saatko töistä panolomaa?
Tai ehkä voit sanoa, että hoitelet yhtä asiakasta, sehän on aika totta...hän siis hoitelee sinua ja sinut!
Miltä kalenterisi näyttää?
Panoterveisin Erik

Tämä mies
kiitos vastauksesta

Selvittelen vielä näkemyksiäni miesten seksuaalisuudesta ja sen ilmentymistä. ""Sonnikulttuuri"" on eräs miehinen alakulttuuri, mutta väitän etteivät sen piirissä ole kaikki, eivät edes miesten enmmistö.

Omassa nuoruudessani -40-vuotta sitten- keskiluokan poikien kasvatus saattoi olla varsin seksuaalikielteistä, mutta ainakaan sitä ei voi syyttää kaksinaismoralismista. Samaa ihannetta edellytettiin pojilta ja tytöiltä, miehiltä ja naisilta. Ja tuon ihanteen mukaan koetettiin elää, toiset paremmin, toiset huonommin onnistuen. Pointti oli, että vaikka kompasteltiinkin, niin itse ihannetta ei kyseenalaistettu. Enkä kyseenalaista vieläkään.

Ihanteenani on aina ollut mies (ja nainen), joka hallitsee itsensä ja viettinsä, impulssinsa ja yllykkeensä. Toinen ihminen on pyhä. Häntä ei saa koskettaa ei vihassa eikä himossa. Ainoastaan rakkaudessa.

Olivia
Kiitos tarjouksesta Erik, mutta en todellakaan ota töistä ""panolomaa"". Pidän ""seikkailut"" ja työt visusti erillään toisistaan, mun seikkailuni eivät saa haitata työntekoani.

Olivia
No onhan se tietysti niinkin. Kalenteri on kädessäni - mitäs mä nyt teen *pyörittelee viattomasti sinisiä silmiään*...?

Kuule Erik, ei se ihan tuolla tavalla mene. Täytyyhän minun tietää sinusta ensin jotakin, ennenkuin alan treffejä kanssasi sopimaan! Olisi esim. kamalan kätevää tietää, missä Suomen kolkassa sinä asustat? Ja mikä sinä muuten olet miehiäsi? Minkä ikäinen olet? Entä ulkonäkösi?

Katsos kun me naiset olemme tunnetusti ""vähän"" uteliaita ja koska tässä tuskin on kamalan kovassa miehen/naisenpuutteessa kukaan, niin täytyyhän sitä tietää, mihin sitä päänsä (tai jonkun muun paikan kehosta) työntää, eikö niin? :). Mitäs jos kirjoittaisit mulle meiliini itsestäsi, katsotaan sitten miten hyvä olet markkinoimaan itseäsi :).

PS. Mistä tiesit, että mulla on kiva peppu...? :)

Säärimies
Lenny Kravitzin sanoin: pillun nuoleminen on melkein pyhä toimitus. Siinä mun addiktio, olen 180/75, 30+ sporttinen, varattu mies. Etsin juuri näiden kirjoitusten kaltaista ystävätärtä, otapa yhteys elmoemil@yahoo.com

Yhteistyössä