Seksiaddikti?

• Viestiketjun aloittaja Olivia
  • Ensimmäinen viesti
Olivia
Hei pervoliisa! Sinä kirjoitit kyllä viisaita! Kyllä mun täytyy myöntää, että olen koukussa tähän, sillä vaikka yritän välillä lopettaa tämmöisen touhun, en vain pysty. Muutaman viikon voin olla nätisti ja taas sama rundi alkaa alusta. Välillä päätän, että en vastaa yhteenkään ""kutsuun"" vaikka kysessä olisi kuinka ihana mies tahansa ja sitten taas ""retkahdan"". Olen joskus aikanaan lopettanut tupakanpolton ja se oli kyllä huomattavasti helpompaa kuin tämän touhun lopettaminen.

Tuo on totta, että jokainen ihminen kaipaa rakkautta ja hyväksyntää. Ehkä minä en vain osaa vastaanottaa rakkautta? Miehet nyt puhuvat mitä puhuvat, mistä sen voi tietää, mikä on vain pelkkää puhetta ja mikä totta? Ainahan miehet ovat naisille leperrelleet, ei niitä voi ottaa todesta. Kun näen, että saan miehen kiimaan ja hän haluaa minua (ainakin sillä hetkellä), se on totta, sitä ei voi huijata. Seksissä ei teeskennellä eikä valehdella, se on puhdasta himoa, halua ja nautintoa.

Olivia
Hei tomjones! Enpä osaa antaa sulle vastausta siihen, että yhdistääkö meitä seksiaddikteja naisia hyvä suomen kielen taito :). (Muuta ""kielitaitoa"" kyllä löytyy...). Ehkä se on jonkinmoista luovuutta? Itse ajattelen, että luovat ja taiteelliset ihmiset ovat usein myös seksuaalisesti voimakkaasti tuntevia ihmisiä. He eivät kangistu kaavoihin ja tyydy tavanomaiseen, vaan haluavat maksimoida nautinnon, ylläpitää hyvää seksielämää kaikin tavoin ja luoda itselleen onnellisen seksielämän.

Tunnen kyllä pari kirjailijaa henkilökohtaisesti ja tiedän heidän olevan seksuaalisesti aktiivisia, mutta noin pieni otanta ei kai kerro vielä mitään, saattaa olla silkkaa sattumaa. Itse pidän kirjoittamisesta, olen kokenut sen aina helpoksi. Ja eikös äidinkielikin ole vähän niinkuin pyörällä ajo; kun sen kerran oppii, sen aina taitaa :).

Olivia
Mia - kaunis kiitos upeasta tekstistäsi! Luin sen kolmeen kertaan ja viimeisellä kerralla tuli tippa silmäkulmaan; niin oikeassa olet. Kirjoituksesi antoi mulle paljon, vähän kuin olisin saanut synninpäästön. Tämä on tosiaan mun elämäni ja en tee pahaa kenellekään, miksi siis kantaa syyllisyyttä. Jos kaksi ihmistä tekee toisilleen hyvää, niin eihän se voi olla paha asia, eihän? Kaikkea hyvää sulle Mia ja kiitos vielä kaikile muillekin kirjoittajille. Kaikista viesteistänne on ollut apua ja tukea, ehkä en sitten olekaan kaikista kamalin naisihminen maan päällä.

tomjones
Hei Olivia!

Kiitos, että vastasit ja noteerasit myös minun mielipiteeni.En olekaan pitkään aikaan saanut noin pitkää kirjettä naiselta
:). Tuntuu hyvältä...

Ja sitten vastaus ajatusleikkiin.Todennäköisesti olisin aluksi hyvin pettynyt, kun kerrot minulle, että olen yksi mies ""rin-
gissäsi""monien joukossa.Pettynyt siksi, että olisin sinuun jo siinä vaiheessa vähintäänkin ihastunut. Koska suhtaudun naisten suksuaalisiin oikeuksiin tasa-arvoisesti, uskallan ilman omantunnon vaivoja sanoa, että mielipiteeni on sama kuin aiemmassa viestissäni sinulle.Minulla ei ole tapana vaihdella mielipidettä päivän välein.

Sitäpaitsi, kyllä miehillä on usein tilanteita, jossa mies joutuu kilvoittelemaan hyvästä naisesta toisten miesten kanssa.

Olisinpa törmännyt sinuun oikeassa elämässä, ettei tarvitsisi olla ajatusleikin varassa. Olisimme saaneet varmaa, kokemusperäistä tietoa. No eihän koskaan tiedä, milloin törmäämme :).

Jos ei muualla, niin täällä keskustelupalstalla.

Toivomus lopuksi:älä häviä.Kanssasi on miellyttävä kirjoitella.

Olivia
Iltaa tomjones! Sinäkin olet näemmä myöhään liikkeellä :).
Kiitos kun vastasit ajatusleikkiini :). Kiva kuulla, että olisit suhtatunut ""paljastukseeni"" tuolla tavalla.

Kyllähän varmasti jotkut miehistäni arvaavatkin, että tapailen myös muita miehiä. Aina silloin tällöin joku kyselee varovasti että ""sunlaisellasi naisella on varmasti paljon miehiä tarjolla"" tai muuta sellaista, mutta mä vaan hymyilen arvoituksellisesti enkä sano juuta enkä jaata. En tosin väitä miehelle, että ""ei ole, kyllä sä olet ainoa, ei oo muita miehiä"", joten en kyllä valehtelekaan. En vain ole kehdannut kertoa totuutta, kai mua vähän pelottaa sekin, ettei ko. mies haluaisi tavata mua enää sen jälkeen, etenkin jos hän on sellainen, minkä haluaisin pitää ""ringissäni"". Ja kuten sanoin jo aiemmin, enhän minäkään utele heiltä heidän mahdollisista muista naisistaan :).

Kiitos vaan kivoista sanoistasi :). Kyllähän minä täällä aina silloin tällöin poikkean lukemassa viestejä ja joskus innostun itsekin kirjoittamaan jotakin. Tämä on vähän sellaista kausittaista touhua, joskus poikkeaa joka päivä, joskus menee taas kuukausia, ettei käy koko palstalla. Yritän poiketa silloin tällöin, etenkin nyt, kun tiedän, että ainakin yksi ihminen kaipaa seuraani...:)

tomjones
Oikein tulkitsit viestini. Onkohan minusta tullut Olivia-addikti? Ei tunnu ollenkaan pahalta. Olen aina pitänyt naisista, jotka osaavat kirjoittaa ja tietävät, mitä tahtovat.

En minäkään ole tämän palstan vakituisia seuraajia ja kirjoittajia, mutta nyt seuraan kyllä aktiivisesti. Sinun kirjoituksiasi.

Olivia
Heheheee :) vai Olivia-addikti! :) Niinpä, varo vaan ettei käy niin! Pitäisiköhän munkin laittaa Jonesin Tomppa soimaan tuohon taustalle, että tulis oikeanlainen ""sex-bom"" -tunnelma...
Täytyypi yrittää poiketa tänne huomenna, mutta nyt menen kyllä nukkumaan! Kauniita unia sinullekin!

Tämä mies
Siitä huolimatta, että varmaankin saan moralistin leiman, niin vastailen valtavirtaa vastaan.

Kaikessa kanssakäymisessämme toisten ihmisten kanssa tuon toisen ihmisen pitäisi olla meille päämäärä, ei oman nautintomme lähde. Jos toinen on ensi sijassa joku, jonka tehtävä on tuottaa minulle iloa ja tyydytystä, maksaa laskuni, huvittaa minua tai olla sukupuolisten tarpeitteni tyydyttäjä, niin silloin teen hänelle pahaa - tunsi hän sitten niin tai ei.

Jos sanot, ettei käytöksesi vahingoita niitä miehiä, jotka lähtevät kanssasi vapaaehtoisesti seksisuhteeseen, niin mistä sen tiedät? Jos ei muuta, niin vahvistat heissä sitä miehistä käyttäytymismallia, jota täällä on kritisoitu. Siis tunteista erotettua ja naista seksiobjektina pitävää lähestymistapaa. Sitten on taas eri juttu ne miehet, jotka tuntevat sinua kohtaan jotakin, ja mahdollisesti kokevat tulleensa petetyiksi ja hyväksikäytetyiksi.

Vielä lisäksi on kysymys teetkö oikein itsellesi. Tai ehkä oikeammin, mitä noissa seksisuhteissa haet. Jos seksi on jotakin pakonomaista, jotain joka hallitsee sinua, eikä jotain, jonka itse joka tilanteessa hallitset ja voit pitää kurissa, niin silloin kyseessä on addiktio. Vertaa alkoholiin. Jos voit ottaa viinilasin, jopa sallia humalatilan, tai aivan yhtä hyvin olla ottamatta ilman, että alkoholi alkaa pyöriä milessäsi tai että asia mitenkään sinua vaivaa, niin suhteesi alkoholiin on terveellä pohjalla. Jos taas viina on aina mielessä etkä pysty hallitsemaan juomista, niin silloin on kyseessä sairaalloinen taipumus.

Mietipä tätä.

D
Martta,

onpa hienoa lukea tekstisi - samoin tietysti Olivian.
Martta, tietävätkö kaikki rakastajasi toisistaan? Rakastaletteko ilman kumia? Kerro lisää!

Itse olen myös seksihullu, minullakin on useita naisia. Mutta liittoni on kyllä kunnossa, rakastavan vain naisia aivan loputtomasti.

Onko kukaan rakastajistasi sellainen, että voisit hänet naida?

Mukavaa päivää,
D

martta
Levottomat elokuvan tunnuslause; Kun mikään ei riitä, pätee minuun hyvin. Olen seksuaalisesti hyvin avoin, ja haluan kokeilla aina uusia juttuja.
Normaali, kiihkeä seksikin on loistavaa hyvän rakastajan kanssa, mutta viime aikoina olen kokeillut myös naisia ja ryhmäseksiä. Kun ei tunnu mikään riittävän.

Tätä puolta elämästäni ei tunne kuin yksi ystäväni, jonka olen tavannut netissä. Hän harrastaa myös ryhmäseksiä. Joudun varomaan puheitani jatkuvasti, sepittelemään valheita menoistani.

Mutta.. eilen sain taas kahta miestä samaan aikaan. Se oli ihanaa!

tomjones
Vielä kiitos eilisestä keskustelusta, joka piristi muuten niin harmaata ja tuulista viikonloppua. Illan kruunasi hyvän yön toivotuksesi.

Keskustelun taso täällä on näemmä päivän mittaan laskenut ja viestit muuttuneet palstalle ominaisiksi. Sääli.

Avaamasi keskustelunaihe on kantanut pitkään. Lähes neljäkymmentä viestiä on poikkeuksellisen pitkä ketju. Keskustelun tarve on siis ollut olemassa.

Kun on vaara, että keskustelu hyvästä aiheesta huolimatta saattaa lähipäivinä hiipua, koetan varmistaa, että Olivian ja Tomjonesin keskustelu voisi jatkua. Yön yli nukuttuani olen varma, että olen Olivia-addikti :).

Onko sinulla valmiita hakemuslomakkeita, jotta voisin jättää sinulle hakemuksen ""rinkiin"" pääsemiseksi? Ja mihin sellaisen hakemuksen voi jättää? Säännöt ovat tulleet minulle selväksi ja hyväksyn ne. Uskon, että täytän vaativat kriteerisi.

Minulle sopii myös ""ringin"" virtuaalinen koejäsenyys nykyaikaisten sähköisten viestimien välityksellä :).

Olivia
Hei Tomjones! Kiitos vaan itsellesi, mukavaahan mullakin oli kun eilen kotiin saavuttuani huomasin ketjuun tulleen useita asiallisia ja mukavia viestejä. Onhan se aina kiva tunne, jos saa ihmiset mukaan keskustelemaan itseään koskevasta aiheesta.

Vai että Olivia-addiktiksi tunnustaudut :). Millä perusteella olet sellaiseen päätynyt? Ethän tiedä minusta muuta kun sen, että rakastan seksiä ja että minulla on useita suhteita - niin no jaa, myös sen, että saan jonkinlaista tekstiä aikaiseksi :). Riittääkö se sinulle? Ethän voi tietää, millainen noita-akka täällä kirjoittelee...:).

Eipä mulla ole ""valmiita hakemuslomakkeita"", enhän ole edes etsimässä täältä palstalta seuraa, vaan mielipiteitä, kenties apuakin ""ongelmaani"". Kääk...taidat käyttää heikkouttani hyväksesi, tiedät etten voi vastustaa mukavia, seksistä pitäviä miehiä...aikas kettu olet! Eikun ihan oikeesti, en tiedä, onko mulla enää aikaa uusille tuttavuuksille, kun noita ""vanhojakin"" on enemmän kuin omiksi tarpeiksi, elämässä kun on niin paljon muutakin tekemistä kuin sekstailu - valitettavasti :).

Mitäs jos yritettäisiiin tuota ""virtuaalista koejäsenyyttä"" näin ensi alkuun, niin katsotaan onko meillä tarvetta tutustua joskus paremminkin. Voitko antaa meiliosoitteesi mulle, vai miten jatkaisimme tätä prosessia? Ideoita?

tomjones
Kiitos vastauksestasi, joka taas hiveli kielimiehen mieltä :).

Annan mielelläni nettiosoitteni sinulle ja ryhdyn ilomielin virtuaaliseksi koejäseneksi. Olen päätynyt Olivia-addiktiksi sujuvan ja loogisen tekstisi johdosta.Se riittää minulle tässä vaiheessa. Ei olisi sopivaa pyytääkään enempää. Kaikenlaisia sopimattomia pyyntöjä näillä sivuilla näkee...ihan posket tulevat joskus punaisiksi.

Äskeistä viestiä kirjoittaessani tiesin jo, mikä on ongelma tulee eteen. Kun minulla ei ole anonyymia nettiosoitetta, niin siirtyminen tästä virtuaalimaailmasta toiseen virtuaalimaailmaan on ongelmallista. Jos laittaisin tähän nyt meiliosoitteeni (henkilönimi näkyvissä),voisin päästä juorulehtien palstoille. Sen verran julkista omaisuutta olen.

Minun täytyy nyt miettiä, miten saan meiliosoitteeni sinulle anonyymisti. Olisiko sinulla ehdotusta? Nämä anonyymit keskustelupalstat ovat käteviä, jos haluaa tai joutuu olemaan piilossa...Miten kuurupiilo lopetetaan?

Olivia
Hei taas! Nyt voimme lopettaa kuurupiilon :). Minullakin on täällä posket punaisina, sillä olen kovin täpinöissäni :). Ai miksikö? No olin sitten reipas tyttö ja kävin tekaisemassa anonyymin postilootan, johon voit kirjoittaa lisää itsestäsi, jos haluat. Osoitteeni on
olivia_onnekas@yahoo.co.uk - sana on siis vapaa :).

Vai että julkista omaisuutta olet. Huh huh, ettet vain olisi itse Frederikki...lol...:D. Jäänpä siis innolla odottamaan, kirjoittaako mulle reetu tai joku muu :).

mia
Mukavaa, että sait kirjoituksestani voimia, sillä niitä sinulle todella toivon :) Ei ole helppoa aina muistaa elää omaa elämäänsä - varsinkaan jos valtavirta ihmisistä yrittää väittää, että elät sitä väärin. Yritä kuitenkin aina muistaa se, että niin kauan, kun et tuolla toiminnallasi vahingoita muita etkä itseäsi, siinä ei ole mitään väärää. Jos sinä tunnet, että nautit nyt elämästäsi juuri sellaisena kuin se on, sinulla on siihen oikeus!

Minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivon, että pääset eroon vielä lopullisesti tuosta turhasta syyllisyyden taakasta. Äläkä anna pahojen kielten haavoittaa (kuten tässäkin ketjussa moni on yrittänyt), sillä kaikki eivät onneksi ajattele heidän kanssaan samalla tavalla tässäkään asiassa. Muista myös aina, että sinä olet arvokas ihminen ja sinullakin on oikeus onneen :)

Nautinnollisia ja onnellisia hetkiä syksyysi!

Olivia
Kiitos kannanotostasi ""Tämä mies"". Ihan viisaita sinä puhuit. En ollenkaan väitä, etteikö kaikessa sanomassa voisi olisi perää. Kyllähän minä tuon itsekin tajuan ja sen vuoksi mulla on ollutkin vähän ""syyllinen"" olo, sillä tiedän aivan hyvin, ettei mun pitäisi käyttäytyä näissä miesasioissa kertomallani tavalla, mutta näin asiat vain ovat.
.
Tiedän toki senkin, että suurin osa naista ei halua olla vain seksiobjekti, en minäkään, mutta sitä mulla ei ole mitään vastaan, että JOILLEKIN miehille olen vain se seksiobjekti ja nautinnon tuoja. Nämä miesseikkailut kun eivät ole koko elämäni suinkaan, onhan mulla muutakin elämää, joten saan kyllä arvostusta naisena ja ihmisenä muiden tahojen kautta.

Ja vielä noista miesystävistäni: he kaikki ovat omia yksilöitään, erilaisia persoonia joka ikinen. Toisten kanssa tuttavuutemme on aika pinnallista ja se keskittyy vain seksiin, mutta toisten kanssa voin sanoa olevani hyväkin ystävä. Pidämme yhteyttä muutenkin ja pystymme keskustelemaan muustakin kuin seksistä. Aika moni mies haluaa, että seksisuhteessakin on myös jotain muutakin, kuin pelkkää seksiä, vaikka se pääasia tietysti onkin.

Omia olemattomia murheitani en kuitenkaan koskaan kaada yhdenkään heistä niskaan, sillä en etsi lohduttavaa olkapäätä, jolta kaipaisin sympatiaa. Minä haluan pitää vain hauskaa heidän kanssaan. Murheitani voin setviä sitten muiden ystävieni kanssa.

En minä jaksa uskoa, että nuo miehet, jotka mahdollisesti tuntevat jotakin minua kohtaan, tuntisivat itsensä petetyiksi ja hyväksikäytetyiksi, sillä onhan alusta asti ollut selvä asia, että kyseessä on vain seksisuhde, jossa voi olla toki mukana myös ystävyyttä. Kenenkään ei pitäisi olla siinä käsityksessä, että etsin itselleni elämänkumppania. Jos sellainen luulo jollakin olisi, hän on kehittänyt sellaisen kuvion sitten ihan omassa päässään, minä en sitä omalletunnolleni ota.

Jos olet sitä mieltä, että tässä mun käyttäytymisessä on kyseessä sairaalloinen taipumus, niin pitäisiköhän sitten suurin osa miehistä laittaa myös hoitoon - eikös se niin ollut, että tämä on ollut ja tulee olemaan hyvinkin perinteistä seksikäyttäytymistä monille miehille?

D
Olivia,

voin kokemuksesta kertoa, että sinulla on yksi hyvä, aivan mainio mahdollisuus: löydät yhden MAHTAVAN miehen. Sellaisen, joka nai sinua niin, että saat liikaa, rukoilet lopettamaan... Miehen, jota rakastat, miehen, joka on ainoa Rakkautesi koskaan, ja joka on aivan hulluna sinuun. Silti voit pitää silmäsi auki muita miehiä varten, mutta jos Rakkautesi on tarpeeksi syvä ja aito, haluat vain Häntä. Olen nimittäin saanut yhden hyperseksuaalisen naisen näin taltutettua, aiemmin hänellä oli kymmeniä miehiä...

D

Yhteistyössä