Olivia
Hei pervoliisa! Sinä kirjoitit kyllä viisaita! Kyllä mun täytyy myöntää, että olen koukussa tähän, sillä vaikka yritän välillä lopettaa tämmöisen touhun, en vain pysty. Muutaman viikon voin olla nätisti ja taas sama rundi alkaa alusta. Välillä päätän, että en vastaa yhteenkään ""kutsuun"" vaikka kysessä olisi kuinka ihana mies tahansa ja sitten taas ""retkahdan"". Olen joskus aikanaan lopettanut tupakanpolton ja se oli kyllä huomattavasti helpompaa kuin tämän touhun lopettaminen.
Tuo on totta, että jokainen ihminen kaipaa rakkautta ja hyväksyntää. Ehkä minä en vain osaa vastaanottaa rakkautta? Miehet nyt puhuvat mitä puhuvat, mistä sen voi tietää, mikä on vain pelkkää puhetta ja mikä totta? Ainahan miehet ovat naisille leperrelleet, ei niitä voi ottaa todesta. Kun näen, että saan miehen kiimaan ja hän haluaa minua (ainakin sillä hetkellä), se on totta, sitä ei voi huijata. Seksissä ei teeskennellä eikä valehdella, se on puhdasta himoa, halua ja nautintoa.
Tuo on totta, että jokainen ihminen kaipaa rakkautta ja hyväksyntää. Ehkä minä en vain osaa vastaanottaa rakkautta? Miehet nyt puhuvat mitä puhuvat, mistä sen voi tietää, mikä on vain pelkkää puhetta ja mikä totta? Ainahan miehet ovat naisille leperrelleet, ei niitä voi ottaa todesta. Kun näen, että saan miehen kiimaan ja hän haluaa minua (ainakin sillä hetkellä), se on totta, sitä ei voi huijata. Seksissä ei teeskennellä eikä valehdella, se on puhdasta himoa, halua ja nautintoa.