vi*** vatsahaava!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Siis juu, nyt mulle puhkes vatsahaava. Leikkauksen jälkeen söin vähän runsaammin buranaa ja nyt on niin helkkarinmoinen kipu ja närästys jo kolmatta päivää. Ihan saletti oon, että vatsahaava on. En haluis soittaa lekurille, pelkään tähystykseem joutumista. Kai se on pakko. Määrääköhän jotain lääkettä? Miten muuten voi ruokavaliolla vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Siis juu, nyt mulle puhkes vatsahaava. Leikkauksen jälkeen söin vähän runsaammin buranaa ja nyt on niin helkkarinmoinen kipu ja närästys jo kolmatta päivää. Ihan saletti oon, että vatsahaava on. En haluis soittaa lekurille, pelkään tähystykseem joutumista. Kai se on pakko. Määrääköhän jotain lääkettä? Miten muuten voi ruokavaliolla vaikuttaa?

Otappa kumminkin yhteys lekuriin. Tuo voi olla katarria ja jos ajoissa sitä alkaa hoitaa niin ei välttis haavaa tule. Kyl sen letkun nielennän kestää ja tärkeää se on katsoa tilanne siellä vatsassa.

Juuh, soittoajan sain lääkärille, en ees vastaanottoaikaa. Persiistä, kun oikeesti ei voi mitään tehdä, sattuu, polttaa, kuvottaa!! Jäätelö menee alas, mutta hetken pästä se nousee röyhyinä ylös. Ihan tolkutonta.

Niin, ja en tarkoita mitään rennietä, vaan niitä saa ilman reseptiä sellaisia mitkä tekee suojaavan kalvon sinne vatsaan. Valmisteen nimeä en nyt muista, mutta mulla auttoi ja säästyin lääkäri reissulta

mulla aina kausittain tuollaisia vaivoja, olen väliä saanut jopa lääkäriltä reseptiläkettä joka suojaa vatsaa, mutta eipä ole juurikaan auttanut.
Mulla josksu auttaa piimä, ku oikin o paha olla, välilä ei auta mikään, o vaan kärsittävä. :whistle:

Lääkärille soittelin, se laittaa reseptiä apteekkiin, oisko ollut somac sen lääkkeen nimi. Buranaa ei saa enää syödä. Ja reseptin laitti myös johonkin kalvon tekevään lääkkeeseen.

Hivenen oudoksutti, kun olen jo naimisissa oleva nuori nainen ja lääkäri sanoi minulle näin: " syö jotain vatsaa rauhoittavaa, mustikkakeittoa tai kyllä sun äiti tietää sitten mikä vatsaa rauhoittaa".. Että pitääkö tässä nyt lähteä kotiin äidiltä kyselemään mikä mun vatsaa rauhoittaa.. :D

Yhteistyössä