Vi##ttaako ketään muuta miesten sukulaisten kyseenalainen tapa laittaa joulukortteihin

  • Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti
Tästä vähän loukkaannuin (mies ei kommentoinut mitenkään); mummoni tuli synnärille katsomaan vastasyntynyttä poikaamme. Toi kukkapuskaa sun muuta, ja onnittelukortissa luki vain minun nimeni :eek: :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Tästä vähän loukkaannuin (mies ei kommentoinut mitenkään); mummoni tuli synnärille katsomaan vastasyntynyttä poikaamme. Toi kukkapuskaa sun muuta, ja onnittelukortissa luki vain minun nimeni :eek: :(
No kukkapuska tuleekin yleensä sairaalassa olevalle naiselle, joka on synnyttänyt... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
vain miehen nimi perheineen???

Minusta se sisältää jonkinasteisen vidduilun..........
Ei sisällä. En mä ainakaan kaikkiin kortteihin jaksa koko kuuslapsisen perheen litaniaa laittaa, en vastaanottajan puolelle enkä omallekaan.

Enkä ikinä ole ajatellut moista piilokettuiluna :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Enpäs ota moita veetuiluna. Ex:n isovanhemmat, jotka laittoi muksulleni kortin, laittoivat kortin mun ja muksun nimellä ja 2 muuta perheenjäsentä jätettiin ulkopuolelle (uusperhe ollaan). Ymmärrettävää?
No, ei halunnut heille laittaa vaan teille?

Mäkin laitoin kaverilleni kortin vaan hänen ja lapsen nimellään, koska emme ole edes tavanneet uutta puolisoa, jonka itsekin tapasi vasta pari kk sitten (ja nyt asuu jo yhdessä). Enkä siis edes tiedä koko nimeä kuin kutsumanimen... Olisin voinut hyvin hänet laittaa, mutta koska en ole edes tavannut tai sanaakaan vaihtanut (tai edes tiennyt nimeä) jätin kokonaan laittamatta.
 
vierailija
no eläpä mitään, meidän porukoilta tuli kortti jossa ei ollut miehen nimeä mainittu ollenkaan ja lapsetkin oli siihen kirjoitettu minun sukunimellä vaikka heillä isänsä sukunimi on.. tyyliin maija, liisa ja kaisa koistinen (mun sukunimi, kun miehen+lasten sukunimi eri kuin minulla). tässä sitä vittuilua kuule vasta onkin. mies loukkaantui aika kovasti. toisaalta, koskaan ei meidän porukat ole tuosta isännästä tykännytkään. onneks en lähettänyt niille korttia ollenkaan.
No elämä mitään?
 
vierailija
"Hernesniemi kävi usein Iranin pääkaupungissa Teheranissa esitelmöimässä ja leikkaamassa. Eräällä matkalla mukana oli instrumenttihoitaja Maria, jonka vastuulla oli kerätä leikkaukseen tarvittava välineistö ja huolehtia sali valmiiksi potilasta ja leikkausta varten.

Hernesniemen mukaan iranilainen mieshoitaja ei kuitenkaan suostunut Marian järjestelyihin, josta seurasi kova yhteenotto.

– Miehinen luonne ei sietänyt naisen komentelua. Ylihoitaja järjesti naishoitajan avuksi, ja leikkausjärjestelyt alkoivat sujua, Hernesniemi muistelee.

– Mieshoitaja poistui salista kiukkuisesti, tempaisi oven auki ja läimäytti sen kiinni."-IL-

No eläpä mitään?
 

Yhteistyössä