Vi##ttaako ketään muuta miesten sukulaisten kyseenalainen tapa laittaa joulukortteihin

  • Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti
joo
itse en aina muista, mitä sukunimeä nainen käyttää, jos on menneet naimisiin tai en välttämättä tiedä kaikkien sukunimiä, niin laitan perheineen. meillekin tulee miehen sukunimellä, luulen että se johtuu osittain mun hankalasta sukunimestä. ärsytti asia joskus, mutta olen jo tottunut elämään sen kanssa. ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei vituta. Etkö kuitenkin ole sitä mainittua perhettä?
Minusta normaaliälyiset kirjoittavat että Matti ja Maija Meikäläinen perheineen eikä Matti Meikäläinen + perhe, mutta miehen sukulaiset ovat kaukana normaaliälyisistä.
 
vieras
ei vituta, mut se ottaa kupoliin kun tulee kortteja sukulaisilta, joissa lukee tyyliin herra ja rouva virtanen. mentiin kyllä reilu vuosi sitten naimisiin, mutta pidettiin kumpikin oma nimemme.
 
Ei vituta. Minusta ihan normaali tapa. Ei vituta edes se että jostain syystä minun tätini ( myös kummini ) on alkanut laittaa kortit mieheni nimellä ja perään "perheineen" vaikka jokunen vuosi sitten tuli vielä minun nimelläni ( + perhe ) :D
 
jep
Ei haittaa jos on mies miehinen + perhe

Mut se ottaa aivoon et tulee mies ja nainen Miehinen tai perhe Miehinen nimellä kortteja kun mun ja lasten sukunimi on kuitenkin edelleen Naisinen!!!
 
Ei todellakaan haittaa! Itse teen niin, että kirjoitan Perhe XXX tai jos perheessä on useampaa sukunimeä, niin sitten osoitan kortin joko isälle tai äidille "perheineen".

..ja siis kyse on kuitenkin vain joulukorteista.. B)
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Ei haittaa jos on mies miehinen + perhe

Mut se ottaa aivoon et tulee mies ja nainen Miehinen tai perhe Miehinen nimellä kortteja kun mun ja lasten sukunimi on kuitenkin edelleen Naisinen!!!
Tulipa muuten sekavasti selitettyä :D Jospa joku tajusi pointin.
 
Kaikkea tulee
No ei tuo vielä harmita, mutta silloin harmitti kun ennen lapsen syntymää (elimme avoliitossa), tuli joulukortti jossa luki Hyvää joulua "Matti Mattiselle" ja asuinkaverille.

Silloin oli huumori hukassa
 
halipupu
Ei muakan enää kovasti haittaa mitä korteissa lukee, ja itsekin laitan perheineen jos on vaikka monta sukunimeä perheessä tai yhdistelmänimiä. Korteissa on välillä mun oma sukunimi väärin, kun oon pitäny omani naimisiin menon jälkeen ja kaikki miehen sukulaiset ei tunnu sitä muistavan tai tietävän sitä. Tämään tuli paras kortti, jossa luki yhteen mun sukunimi ja miehen sukunimi monikossa, koska lapset ovat samaa sukunimeä kuin hän eli tyyliin "Lahtinenvirtaset".
 

Yhteistyössä