No kukkapuska tuleekin yleensä sairaalassa olevalle naiselle, joka on synnyttänyt... =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tästä mä vähän loukkaannuin (mies ei kommentoinut mitenkään); mummoni tuli synnärille katsomaan vastasyntynyttä poikaamme. Toi kukkapuskaa sun muuta, ja onnittelukortissa luki vain minun nimeni
Ei sisällä. En mä ainakaan kaikkiin kortteihin jaksa koko kuuslapsisen perheen litaniaa laittaa, en vastaanottajan puolelle enkä omallekaan.Alkuperäinen kirjoittaja argh:vain miehen nimi perheineen???
Minusta se sisältää jonkinasteisen vidduilun..........
No, ei halunnut heille laittaa vaan teille?Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Enpäs ota moita veetuiluna. Ex:n isovanhemmat, jotka laittoi muksulleni kortin, laittoivat kortin mun ja muksun nimellä ja 2 muuta perheenjäsentä jätettiin ulkopuolelle (uusperhe ollaan). Ymmärrettävää?
No elämä mitään?no eläpä mitään, meidän porukoilta tuli kortti jossa ei ollut miehen nimeä mainittu ollenkaan ja lapsetkin oli siihen kirjoitettu minun sukunimellä vaikka heillä isänsä sukunimi on.. tyyliin maija, liisa ja kaisa koistinen (mun sukunimi, kun miehen+lasten sukunimi eri kuin minulla). tässä sitä vittuilua kuule vasta onkin. mies loukkaantui aika kovasti. toisaalta, koskaan ei meidän porukat ole tuosta isännästä tykännytkään. onneks en lähettänyt niille korttia ollenkaan.
No eläpä mitään?
HehNo ei tuo vielä harmita, mutta silloin harmitti kun ennen lapsen syntymää (elimme avoliitossa), tuli joulukortti jossa luki Hyvää joulua "Matti Mattiselle" ja asuinkaverille.
Silloin oli huumori hukassa
Jos todella olet tuota mieltä heistä, ei ole ihmekään, ettei sinua mainita. Niin se metsä vastaa, kun huudetaan. Joulunakin.Minusta normaaliälyiset kirjoittavat että Matti ja Maija Meikäläinen perheineen eikä Matti Meikäläinen + perhe, mutta miehen sukulaiset ovat kaukana normaaliälyisistä.
Tietysti lähettääLähettääkö porukat oikeasti enää joulukortteja postissa?
Aloitus on tehty v. 2008