Marilii
Onko sama pyyhe, josta jonkun epäiltiin tulleen raskaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mänkkipyyhe
Joku tätä kysyi ja mieleen muistui.
Onko sama pyyhe, josta jonkun epäiltiin tulleen raskaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mänkkipyyhe
Joku tätä kysyi ja mieleen muistui.
Jyväskylän seudulla sanotaan: eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki ja kuukki.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tokaluokkalainen!Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mikä tää on? Toinen lapsiko?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Toskari.
Eskari, eppuluokkalainen, toskari...kolmannella oleva lienee joku hiton koppaluokkalainen sitten?!
Ymmärtääkseni se tarkoittaa samaa kuin tavallinen. Eli vaikka: meillä on ihan tavan auto.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Siis missä yhteydessä tuo tavan? En ymmärrä, laittakaa joku lause-esimerkki.
Teetän sulle syndelahjaks tavan teepparin missä on teksti "äippä " :saint:. Ketäpä ei sellaisesta tykkäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En tiedä mikä olisi se v-maisin. Mutta itseäni ärsyttävät sanat :äippä (olkoonkin, että se lie jonkun murrealueen sana. Ja on ehkä hellempi muoto sanasta äiti) ja teeppari.
Ja se, että ihmiset käyttävät sana ketä sanan kuka tilalla.
Niin ja se tavan.
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Siis missä yhteydessä tuo tavan? En ymmärrä, laittakaa joku lause-esimerkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Teetän sulle syndelahjaks tavan teepparin missä on teksti "äippä " :saint:. Ketäpä ei sellaisesta tykkäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En tiedä mikä olisi se v-maisin. Mutta itseäni ärsyttävät sanat :äippä (olkoonkin, että se lie jonkun murrealueen sana. Ja on ehkä hellempi muoto sanasta äiti) ja teeppari.
Ja se, että ihmiset käyttävät sana ketä sanan kuka tilalla.
Niin ja se tavan.
no yök !Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Jyväskylän seudulla sanotaan: eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki ja kuukki.
Olen samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja endie:no yök !Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Jyväskylän seudulla sanotaan: eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki ja kuukki.
Aaa, okei. No on kyllä aika helvetin ärsyttävä sana.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ymmärtääkseni se tarkoittaa samaa kuin tavallinen. Eli vaikka: meillä on ihan tavan auto.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Siis missä yhteydessä tuo tavan? En ymmärrä, laittakaa joku lause-esimerkki.
Juu, pitkä ja asiallinen kirjotus ja sitten viimeiseksi lauseeksi tuo :Alkuperäinen kirjoittaja tämä:Kukin tyylillään / tavallaan. ÄRSYTYS!!!
Minä olen ajatellut, että se on murrejuttu ja niille koitan olla armollinen, samaan kuuluu se "ketä sun nimi on"-jutut.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Aaa, okei. No on kyllä aika helvetin ärsyttävä sana.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ymmärtääkseni se tarkoittaa samaa kuin tavallinen. Eli vaikka: meillä on ihan tavan auto.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Siis missä yhteydessä tuo tavan? En ymmärrä, laittakaa joku lause-esimerkki.
Siihen tottuu, kun sitä kuulee useinAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuukkiluokkalainen kuulostaa aika koomiselta B)
minä myös vierastan sitä sanaa. Enkä osaa määritellä miksi.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minä olen ajatellut, että se on murrejuttu ja niille koitan olla armollinen, samaan kuuluu se "ketä sun nimi on"-jutut.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Aaa, okei. No on kyllä aika helvetin ärsyttävä sana.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ymmärtääkseni se tarkoittaa samaa kuin tavallinen. Eli vaikka: meillä on ihan tavan auto.Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Siis missä yhteydessä tuo tavan? En ymmärrä, laittakaa joku lause-esimerkki.
Yksi joka minua vähän ärsyttää, on kun aikuiset ihmiset sanovat vanhempiaan porukoiksi. En mitään syytä osaa sanoa, se vaan kuulostaa minusta pöllöltä.
Tuleeko sitten seikku, kaakku ja yykki?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Jyväskylän seudulla sanotaan: eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki ja kuukki.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tokaluokkalainen!Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mikä tää on? Toinen lapsiko?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Toskari.
Eskari, eppuluokkalainen, toskari...kolmannella oleva lienee joku hiton koppaluokkalainen sitten?!
Ei varmaan, yläkoululaiset ovat jo niin isoja muka, ettei niistä saa käyttää tämmöisiä hempeilynimityksiäAlkuperäinen kirjoittaja banskuliini:Tuleeko sitten seikku, kaakku ja yykki?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Jyväskylän seudulla sanotaan: eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki ja kuukki.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Tokaluokkalainen!Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mikä tää on? Toinen lapsiko?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Toskari.