Vi*******at sanat palstalla

• Viestiketjun aloittaja hohhoijjaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Äiti-ihminen :kieh: :kieh:
Minuakin se nyrpistyttää :D
Juu! Kaikki -ihmiset: koiraihminen, hevosihminen, kalaihminen, kenkäihminen, pääihminen, sieni-ihminen, miesihminen... *hyrg*
Mutta äiti-ihmisessä on se oma sävynsä vielä, semmoinen "eihän nyt äiti-ihmisen sovi..." :)

Moonbell (ei kirj.)
Alkuperäinen kirjoittaja muuh:
Alkuperäinen kirjoittaja saa:
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikä tää on? Toinen lapsiko?
Mäkin haluaisin tietää.

ja niin kerran sain silmilleni kun jotakuta jännitti inssi. Mä maalaisena luulin, että se on autokoulussa. Että mun ois pitäny tietää, ettei tällä palstalla nyt siitä puhuta! Ilmeisesti luomuraskauksia on sitten vain noin 5% kaikista, kun "kaikki" kerran heti tietää mistä on kyse...
Vaippakakku oli tässä joku päivä sellainen, jonka myös melkein KAIKKI muut tiesivät, mutta minä en ollut kuullutkaan :D Mutta se ei sinänsä ärsytä, on vaan hassu sana ja asiakin.
mitä tarkottaa vaippakakku?
sellanen vauva-lahja: askarrellaan vaipoista kakun näkönen pino, koristellaan tuteilla yms muilla pienillä hoitotarvikkeilla...
mulle tuli vaippakakusta mieleen sellanen likaisista kestovaipoista kasattu "kakku" pesua odottamassa... :ashamed:
ei kun se on se "SUKLAAKAKKU" versio. :D

joo mut täällä on jo listattu kaikki mikä mua ärsyttää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuhnuvuoto..Enkä myöskään ymmärrä, että saikku = sairaala.
eiköhän se ole tuhruvuoto...tuhnu tulee siitä seuraavasta reiästä :D
samaa mieltä olen..mutta kyllä täällä jotkut ihan tuhnuvuodosta kirjottelee ja senpä takia sitä sanaa ihmettelenkin.

lekuri, leffa, läppäri, pikkukakkonen, pikkukolmonen, tissittely, ämmi, vuosikas, esikko, normi (normaalia tarkoitettaessa), tavan (tavallisen), neukku, äippäliini, äippyli, äityli, äippä, farkku (farmariauto), naamakirja, ketä-sanan käyttö kuka-sanan tilalla, nyksä, huoh, no, masuasukki, veetuttaa, peesi

minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
peesi
lesta
karppaus, karppi
palsta-mamma
provo,porvoo
täti (kuukautiset)
etupylly
meijän vauva, kun puhutaan ekaluokkalaisesta lapsesta
esikko, jos ei puhuta kukkasista
Tällaisen listan minäkin olisin voinut kirjoittaa. Lisäisin vielä sanan ovislima, joka oksettaa joka kerta.

fff
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mitä on teeppari ja tarrasukat?

Räkää ryystävä hymiö on kamala, yäk.
Teeppari = t-paita

Tarrasukkia lähetellään raskaaksi tulleille että vauva pysyisi matkassa mukana eikä tulisi keskenmenoa... Ei hajuakaan mistä tuommonenki on lähtösin. :D

Yhteistyössä