Vi*******at sanat palstalla

• Viestiketjun aloittaja hohhoijjaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja banskuliini:
Sitten tuli mieleen toi turhis. Siis miksi tehdä aloitus, jos koko aloitus on jo aloittajan mielestä turha. :D
Sillä varaudutaan siihen, että joku tulee marmattamaan, että olipa turha avaus. Omasta mielestä aihe on luonnollisesti tärkeä ainakin sen verran, että se kannattaa tehdä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja banskuliini:
Sitten tuli mieleen toi turhis. Siis miksi tehdä aloitus, jos koko aloitus on jo aloittajan mielestä turha. :D
Sillä varaudutaan siihen, että joku tulee marmattamaan, että olipa turha avaus. Omasta mielestä aihe on luonnollisesti tärkeä ainakin sen verran, että se kannattaa tehdä :D
Ok, kiitos valaisusta. =) Turhis on siis suojauskeino :D

N N N
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
lisään yhden mitä palstalla en ole kyllä vielä nähnyt, onneksi...

ENIROMAISTA!!! :X :X
Ai ku mun mielestä tää on aivan loistava keksintö joltain mainostyypiltä :) En kyllä myöskään ole palstalla törmänny, enkä missään muuallakaan kuin niissä mainoksissa....

Alkuperäinen kirjoittaja N N N:
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
lisään yhden mitä palstalla en ole kyllä vielä nähnyt, onneksi...

ENIROMAISTA!!! :X :X
Ai ku mun mielestä tää on aivan loistava keksintö joltain mainostyypiltä :) En kyllä myöskään ole palstalla törmänny, enkä missään muuallakaan kuin niissä mainoksissa....
mun mielestä se on kans tosi hyvä. ehkä vois ärsyttää jos sitä tosiaan käyteetäs ihan puhekielessäkin mutten mä ole ainakaan kuullut

sen
Alkuperäinen kirjoittaja jfd:
SisaRRus ainakin. Luuleeks joku oikeesti et se on noin
Ja piiRRustus. Viellä. S-kirjaimen tunkeminen joidenkin sanojen perään, esim. "Kävin kaupas ostaaS maitoo." "Olin pihalla kattooS muksuja." :x Sit ärsyttää joidenkin sanojen outo taivuttaminen, esim. bussejen aikataulut, leirejen vetäjät. Myös ärsyttää SEN-sanan tunkeminen joidenkin sanojen eteen, vaikkapa näin: "Ostin eilen sen 3 pulloa olutta, joista join sen yhden, mies joi sen kaksi. Mittasin pojalta kuumeen, oli sen 37,5 astetta. Ulkona on lämmintä sen 28 astetta." Jne. Minkä helvetin SEN?!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä hemmetin AP? Jos sitä joku ei tiedä niin ei tajua näistä jutuista mitään.
Juu, näin on! Kova kirjoittelemaan tuo AP... =)

Haa, tuli mieleeni, että ylläkin olevan kolmen pisteen tunkeminen joka paikkaan on aika ärsyttävää. Ja itsekin siihen usein sorrun...............

hmm
Mikä hemmetin AP? Jos sitä joku ei tiedä niin ei tajua näistä jutuista mitään.
Juu, näin on! Kova kirjoittelemaan tuo AP... =)

Haa, tuli mieleeni, että ylläkin olevan kolmen pisteen tunkeminen joka paikkaan on aika ärsyttävää. Ja itsekin siihen usein sorrun...............
Tai jos tunkeekin pilkkuja,,,,,,,,,

Yhteistyössä