Mä en noudata varsinaisesti vhh:ta, mutta olen nyt pari viikkoa kokeillut lähes viljatonta ja täysin sokeritonta (hedelmiä ei lasketa). paino -4kg, vyötärö -7cm eikä enää tuota mitään vaikeuksia pysyä hereillä koulutuksissa ja palavereissa kun ennen ne meni pilkkiessä.
Aamupala tattaripuuro ja marjoja/maustamatonta jugurttia, siis jugurtti sekoitetaan sinne puuroon marjojen kanssa
aamupäivän välipala rahka ja piltti-sose
lounas keitto ja salaatti/ uunijuurekset (riippuu työpaikkaruokalan valikoimista, mutta en ota riisiä, perunaa tai pastaa vaan korvaan noilla juureksilla
välipala joku hedelmä ja rahka piltti-soseella
illallinen mitä nyt kotona teen, korvaan perunan, pastan ja riisin kasviksilla
iltapala tattaripuuro marjoilla tai maustamaton jugurtti marjoilla
vähintään 2-3 litraa vettä päivässä
muoks: täysin alkoholiton myös. en ole absolutisti enkä sellaiseksi aio ryhtyä mutta olen nyt tuon pari viikkoa ollut ihan täysin ilman saunasiideriä tai ruokaviiniä
Aamupala tattaripuuro ja marjoja/maustamatonta jugurttia, siis jugurtti sekoitetaan sinne puuroon marjojen kanssa
aamupäivän välipala rahka ja piltti-sose
lounas keitto ja salaatti/ uunijuurekset (riippuu työpaikkaruokalan valikoimista, mutta en ota riisiä, perunaa tai pastaa vaan korvaan noilla juureksilla
välipala joku hedelmä ja rahka piltti-soseella
illallinen mitä nyt kotona teen, korvaan perunan, pastan ja riisin kasviksilla
iltapala tattaripuuro marjoilla tai maustamaton jugurtti marjoilla
vähintään 2-3 litraa vettä päivässä
muoks: täysin alkoholiton myös. en ole absolutisti enkä sellaiseksi aio ryhtyä mutta olen nyt tuon pari viikkoa ollut ihan täysin ilman saunasiideriä tai ruokaviiniä
Viimeksi muokattu: