Vhh:sta kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppä

Vieras
Jos laitan suoraan (kalorilaskuriin), että saa syödä 30 % hiilareita, 30 % proteiineja ja 40 % rasvaa niin onko hyvät määrät? Vai miten kannattaisi laittaa kun painonpudotus ja elämäntapamuutokset toiveissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Et tarvi laskureita :) Tsekkaa karppaus.info -sivut ja pidä 3 aterian päivärytmi. Jos liikut paljon, niin pienet välipalat on ok :)

Ajattelin vain, että tuo laskuri laskee minun puolestani nuo hiilarit sun muut, näen koko ajan tilanteen missä mennään :) Mutta olisko nuo määrät hyvät?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Et tarvi laskureita :) Tsekkaa karppaus.info -sivut ja pidä 3 aterian päivärytmi. Jos liikut paljon, niin pienet välipalat on ok :)

Ajattelin vain, että tuo laskuri laskee minun puolestani nuo hiilarit sun muut, näen koko ajan tilanteen missä mennään :) Mutta olisko nuo määrät hyvät?

..paljonko sulla tulee kaloreita päivässä? ja montako grammaa suurin piirtein tulee silloin mitäkin?

Mulla on prossat suunnilleen 10 % hiilareita, 15-20% proteiineja ja 70-75 % rasvaa. En kyllä mitenkään aktiivisesti laske niitä. Karppausvuosia on jo takana neljä ja elämäntapamuutos on tapahtunut. Välillä tulee kausia että tulee syötyä enemmän hiilareita, mutta silti aina palaa takaisin samaan hyväksi havaitsemaansa ruokavalioon.

Tsemppiä! Karppaus.info on ollut ehdoton vertaistuki ainakin mulle, eli siellä kannattaa vierailla.

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

..paljonko sulla tulee kaloreita päivässä? ja montako grammaa suurin piirtein tulee silloin mitäkin?

En ole vielä aloittanut, vasta haeskelen tietoa joten noista en vielä tiedä.