v'hä'n huolissaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kai herra A on isä??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kai herra A on isä??

Vieras
Minulla oli kuukautiset 15.6. Olin sängyssä Herra A:n kanssa 1.7. Sitten olin sängyssä herra B:n kanssa 17.7. Positiivisen raskaustestin tein 20.7. Kaiken järjen mukaan A on isä?

Eihän sitä raskaushormonia edes erity kolmen päivän päästä hedelmöittymisestä?

Ja ihan ot, kannattaisko käyttää sitä ehkäisyä.. tuskin oot halunnut tulla raskaaksi kenelle tahansa.

A:n kanssa kondomia käytin. Myönnän, olin humalassa. Kun miehelle kerroin raskaana olevani, hän VASTA silloin sanoi että kondomi oli lähtenyt paikaltaan. Tottakai jos olisin ollut selvempi, olisin ollut tietoinen ja ottanut kenties jälkiehkäisyn. Mutta onneksi en ottanut, lapsi on nyt todella toivottu ja odotettu - minun puoleltani, miestä ei kiinnosta.

Sukupuolitauteja minulla ei ole, kiitos vaan huolenpidosta.

Pyydä nyt ainakin isyysverikokeet, että mene oikealle Herralle maksettavaksi elatusmaksut.

Verikokeille siis olisi mielestäsi tarvetta? Tai siis tottakai siinä mielessä että pitäähän isän olla vakuuttunut että hän on isä.. Itse en ennen herra A.ta ollut ollut sängyssä kenenkään kanssa ainakaan puoleen vuoteen.

Mies on aikonut isyytensä tunnustaa, ihan lapsen edun vuoksi. Itseäni ei kiinnostaisi miehen kanssa olla tekemisissä mutta lapsella on oikeus isään ja toivoisin että mies olisi isänä lapselle. Miehellä on jo ennestään perhettä, tätä en siis tiennyt silloin kun hänet tapasin ja kai hänkin ajatteli että olen vain yhden illan hauskuus. Eipä tiennyt miten muutti hänenkin elämänsä..

[QUOTE="alkup.";22175608]A:n kanssa kondomia käytin. Myönnän, olin humalassa. Kun miehelle kerroin raskaana olevani, hän VASTA silloin sanoi että kondomi oli lähtenyt paikaltaan. Tottakai jos olisin ollut selvempi, olisin ollut tietoinen ja ottanut kenties jälkiehkäisyn. Mutta onneksi en ottanut, lapsi on nyt todella toivottu ja odotettu - minun puoleltani, miestä ei kiinnosta.

Sukupuolitauteja minulla ei ole, kiitos vaan huolenpidosta.[/QUOTE]

Kuis pieni muna tällä herra A:lla on jos kortsu ei pysy päällä?

Kukaan teistäkään ei päin naamaa laukoisi noita loukkauksia ja uteluita. Kaikki ovat IRL suhtautuneet todella hyvin.

En ymmärrä mikä into ja oikeus joillakin on loukata toista ja vielä raskaana olevaa, muutenkin elämäntilanne sekaisin. Noo kai te sanotte että siihen saat huora tottua.

[QUOTE="alkup.";22175731]Mitä se sinulle kuuluu? :O

Varmaankin pieni muna herra A:lla.[/QUOTE]

Mietin vaan olisiko parempi isäehdokas kun tämä A. Ainahan sitä voi yrittää, kun kerran on tollanen tilanne. Vai eikö sulla ole mitään sen yhteystietoja?

[QUOTE="alkup.";22175746]Kukaan teistäkään ei päin naamaa laukoisi noita loukkauksia ja uteluita. Kaikki ovat IRL suhtautuneet todella hyvin.

En ymmärrä mikä into ja oikeus joillakin on loukata toista ja vielä raskaana olevaa, muutenkin elämäntilanne sekaisin. Noo kai te sanotte että siihen saat huora tottua.[/QUOTE]

No jos kaveri sanois että on raskaana kun miehellä ei pysynyt kortsu päällä, niin ihan saletisti kysyisin että kuinkas pieni muna sillä sit on jos kerran kortsu lipsuu paikaltaan. Ja ihan saletisti kysyisin mieheltä kuis pieni muna sillä on...

[QUOTE="vieras";22175827]Jaa että ämmä on jakorasia ja isäehdokkaita on muitakin vai?[/QUOTE]
Entäs mies sitten? kehuskeli oikein että hänellä kyllä on seksikumppaneita ja pitihän se arvata että joskus näin käy. Olenko jakorasia jos pari kertaa vuodessa harrastan seksiä? Nyt sattui osumaan lähekkäin nuo harvat kerrat.. just joo. Itsekö olet joku täydellinen ihminen.

No, eipä kai kannata näistä kommenteista välittää ja nauttia vaan raskaudesta ja selvitellä isyysjuttuja sitten aikanaan lastenvalvojan luona.

Yhteistyössä