Vertaistukea. Maailman noloin asia tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin varmaan tuumassu, että töissä on ollu ny rota- ja/tai norovirusta ja tais iskee muhunkin, kun on niin älyttömän herkästi tarttuva, raju ripuli- ja oksennustauti.

kaverit kuittailis ehkä mutta suurin osa kevereista tietää ongelman mikä mulla on mahan kans. mitäpä sitä häpeileen, rutise jos rutisuttaa. jokainen piereskelee joskus ja aivan varmasti kaikki käy paskalla. tämä vaiva on kauhea, hallittee elämää vaikeimpana aikana mutta sen kans voi elää jos sen hyvksyy. toiset kärsii pääkivuista,toinen maha ongelmista so what???

Näin on. Kyl meilläkin suurin osa tutuista tietää mun asian eikä kukaan kuittaile mitään. Mut parempi että tietävät miksi vieras/emäntä sinkoaa koska vain ja saattaa viipyä vessassa.

voimia ap:lle. itselläni on jonkinsortin stressimaha ja monta kertaa miesrukkani saanut kuunnella, kun istun paskantamassa. lapissa, kun kierreltiin autolla mahani sekosi täysin ja ripuloin useammankin levähdyspaikan vessat tukkoon..

Ymmärrän, että olet nyt hysteerinen, mutta mietippä, että siellä olivat juuri ne ihmiset, jotka välittävät sinusta eniten. He aivan varmasti osaavat kuvitella, kuinka paljon sinua nolottaa, mutta tuskin he sinusta mitään pahaa ajattelevat. Luultavasti heille ulostaminen, sen aiheuttamat äänet ja joskus järkyttävätkin vatsavaivat ovat normaaleja, kuten suurimmalle osalle ihmisiä ja heitä harmittaa varmasti puolestasi, että niin sattui käymään juuri nyt. Luulisin, että he siellä miettivät, kuinka saisivat sinut unohtamaan asian ja harmittelevat, että näin kävi. Kukaan ei kuitenkaan varmasti pidä sinua mitenkään syyllisenä asiaan. Noinhan voisi käydä kenelle vain!

Suolisto-ongelmasi ehkä johtuvat juuri estoisuudestasi. Nimittäin jos 2 vuoden seurustelun jälkeen ei voi äänen kera paskantaa, niin silloin ei ole kaikki ihan hyvin. Kannattaisi pohtia, mistä se johtuu alunperin.

Voinpa tässä kertoa, että itse paskansin housuuni 8-luokalla ollessani ystäväni luona yökylässä. Menin vessaan pieraisemaan ja tulikin kunnon lörötavarat housuun. Silloin hävetti ja olisin halunnut kuolla siihen paikkaan! Nykyään koko asia vain naurattaa ja kerron sitä silloin tällöin joillekin ihmisille "ette ikinä usko mitä mulle kerran kävi" -tarinana, kuten sinäkin vuosien päästä toivottavasti pystyt tekemään.

Piereminen ja paskominen on maailman luonnollisimmat asiat ja kaikki sitä tekee. Suuri osa sitä vain salailee, kuten ap, mutta kyllä jokainen prinsessakin rupsuja päästelee ja aivan varmasti pytyllä päivittäin paskaa vääntävät. Ehkä ap:llä voi normaalia äänekkäämpi peräpää olla, mutta niin on monilla muillakin. Kyllä jokainen omassa kotonaan saa elää normaalisti eikä tartte pidätellä.

Ensiksikin, tää EI OLE TOTTA. Jos sun puoliso istuu olohuoneessa vieraittein kanssa, kun sää paskot vessassa ovi auki, kyllä se tulis äkkiä sanomaan, että ovi kiinni.
Ja toiseks, jos niin OLIS KÄYNY, kaikki tapahtuneen todistajat olisivat nauraneet ittensä tärviölle, sinä mukaan lukien.
Ei kukaan olis lähteny karkuun, ja "kaverin" koneelle kirjottelemman tapahtuneesta.
Ei ollu edes hyvä novellin aihe, sorry!!

[QUOTE="Systeri";22486198]Apua! Mä olen ILMEISESTI ap:n sisko![/QUOTE]

No, miten teidän ilta sujui? Tuliko ap kotiin? Pääsittekö juhlimaan?

Ja miksi kukaan ei käynyt laitamassa ovea kiinni ja kertomassa hänelle että olette siellä? Olisi ap:n häpeää sillä voinut pienentää..

[QUOTE="vieras";22486278]No, miten teidän ilta sujui? Tuliko ap kotiin? Pääsittekö juhlimaan?

Ja miksi kukaan ei käynyt laitamassa ovea kiinni ja kertomassa hänelle että olette siellä? Olisi ap:n häpeää sillä voinut pienentää..[/QUOTE]

ne varmast nautti ja nauro sille salaa. :D mäki oisin nauranu mut suoraa päin naamaa! :D ehkä oisin menny veskin ovelle nauramaa ja osotellu sormelle... :D se on kivaa ku muilla sattuu!!!!!!!!! :D

Siis eikö sun mies ja sukulaiset tiedä sun ongelmasta?

Mä en ehkä ymmärrä tätä ongelmaa koska mulla kyllä suoli toimii ihan normaalisti jopa yleisessä vessassa...

No sinun suustasi taas tämäkin viisaus tuli!

KUKA normaali ihminen kertoo SUKULAISILLEEn ärtyneestä paksusuolestaan tai paskantamisvaikeuksistaan?

Minä olen 30 enkä ole koskaan paskantanut esimerkiksi töissä. Pidätän.
En pysty. Mutta ei tulisi mieleenkään, että kerron vaivastani sukulaisilleni!!!

Oli provo tai ei, niin pakko kommentoida, että ei ole tervettä paskantaa omalta mieheltään salaa. Tuo on sairaus eikä huono tapa. Kuvaillun kaltaista tapausta ei koskaan sattuisi, jos oma mies tietäisi että ihmisparka voi käydä kakkosella vain omalla pöntöllä ja äänet kaikuu ympäri kämppää.

Vessan oven pitäminen kiinni on musta ihan hyvä tapa.

Niin, ja jos oli provo, niin oli siitä paremmasta päästä, kiitos!

Ei muuta kuin tulta päin eli menet nyt heti kotiin ja kerrot, että sua nolottaa, mutta tällainen sun elämä näiden vatsaoireiden kanssa on. Kerrot rennosti huumorilla asiat niinkuin ne ovat. Jokainen varmasti ymmärtää ja muista, että siltikin olisi voinut tapahtua jotain vielä oikeasti kamalampaa. Kukaan ei ole sentään kuollut. Jos jokin läheinen esim. kuolisi yllättäen tämä asia olisi pikku juttu sen rinnalla. Tsemppiä ja nyt härkää sarvista!

Tää ap.n tarina oli kuin minulla;heräsin aamupäivällä vapaapäivänäni luullen miehen olevan töissä.
Yläkerrasta siis alas lähdin pelkissä pikkareissa,naisellisesti persusta kaivaen ja vähemmän hiljaisia hiihtäjiä laskien.OLin menossa kahvetta hakemaan ja keittiiöön vielä saavuin kunnon paukun säestämänä kunnes huomasin että mies istuu pöydän ääressä työkaverinsa kanssa kahvitunnilla:O
Niin hiljaa olivat,lukivat lehtiä että en yhtään osannut varoa ja hävettikö,KYLLÄ...

Yhteistyössä