Vertaistukea. Maailman noloin asia tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan turhaan oot mieheltäsi vaivojas salaillut. Kaikki kuule tuhnuttelee yöllä unissaan, joten on se varmaan sun pieruihisi tottunut.

Ja sitä paitsi, käy ne sun kaveriskin paskalla, ja niillä on pieruvaivoja ja ripulia toisinaan. So what.

en usko jutun olevan totta. Ensiksikin jos on noin ujo ja estynyt miehen seurassa, mitä olen muuten minäkin, niin takuulla tsekkaa ensin ettei ketään ole kotona. Toisekseen estynyt ihminen ei kirjoittele noin estottomasti, kertoisi kaikille mitä on muka sattunut. Estoinen ihminen itkisi jossain nurkassa häpeästä, ei odottaisi täällä kommenntteja ja seuraisi ketjun pituutta.

En mene!! Hyvähän se on semmosten sanoa jotka pystyy ihan normaalisti kakkaamaan. Multa ei edes tule kakka jos joku on lähellä. Siis se ei vaan tule! Tää on mun pahin painajainen! En voi kuvitella mitään pahempaa! Tulee mieleen se yksi Jim Carreyn elokuva missä se yks mies on vessassa ja vessa menee rikki.

Suurentelet asiaa ihan suotta! Kautta aikojen on ihmiset joutunut jossain vaiheessa elämään paskomaan toisten silmien alla ja siitä ei ole mitään suurempaa showta tehty! Jos olisit alunalkaen jäänyt kotiin, niin mitään ongelmaa ei olisi olemassakaan. Pakenemalla teit asiasta ongelman ja kotiinpaluu korvat luimussa ei varmastikaan ole helppoa.

Ulostaminen on yksi ihmisen perustarpeista ja jokainen ulostaa. Usein siihen jonkinmoista meteliäkin liittyy. Asiat nyt tärkeysjärjestykseen....

Mikä tästä tekeekään provon? Ensinnäkin, mitä lapseton tekee kaksplussalla. Lapseton ilmeisesti koska ei uskalla tai kehtaa edes pieraista miehen läsnäollessa. Oota ku ne laspet syntyy ni sit kehtaa mitä vaan kunhan toiseen päivään selvitään.
Ja painelet kaverille karkuun? Ja heti kaksplussalle? No ei kai sentään..

Oikeesti ei kukaan tommosen asian takia jätä menemättä kotiinsa. Sun miehes rakastaa sua ja kyllä toi tilanne varmaan helpottais jos menisit kotiis ja puhuisit miehes kanssa. Okei oli se super noloo mutta se tapahtu ja sitä ei saa tekemättömäks sillä että pakenet kotoo pysyvästi.

Kirjoitan kaverin koneelta tästä 5,5 km päästä mun kotia. Puhelin on kiinni ja en pysty sitä avaamaan. Tänään on mun synttärit. Asun mun avopuolisoni kanssa ja olemme kumpikin töissä. Mä pääsen aina just vähän ennen mun miestä kotiin ja tavaksi on tullut mulle kiirehtiä toi nopeesti vessaan kun tulen kotiin, sillä olen vähän ujo kakkimaan miehen ollessa kotona (meillä on huono äänieristys vessassa) vaikka ollaan seurusteltu jo kaksi vuotta. Oon aina ollut tämmöinen. Osasyy on se, että mulla on ärtynyt paksusuoli ja mun ulostamisesta tulee kauheasti ääntä ja se nolottaa.

Asiaan. Mä menin kotiin ja tapani mukaan vetäsin vaan kengät pois ja juoksin vessaan. Tässä matkalla jo päästelin rutinaa. Olen pidättänyt koko päivän! Menin pöntölle vessan ovi auki ja annoin palaa ja hirveällä metelillä tietty tyhjensin siinä suoleni. Varmaan 10 min vaan istuin törisemässä. Taisin jotain typerää hymistäkin kun välillä sitä teen. Kun olin lopettanut ja menin alushousuissani olkkariin, siellä oli mun mies, mun paras ystävä, siskot ja niiden miehet yllättämässä mua!! Paitsi että ne oli kaikki ihan noloina ja sanoi vaan että "heeei" Ei helvetti tommosta tehdä suomessa!! Mä olen niin vihainen niille!

Mä jotenkin olin niin shokissa että vaan henkäisin ja käännyin kannoillani. Puin pikaisesti ja lähdin tulee tänne kaverille. En sille edes sanonu muuta kuin että tuli riitaa miehen kanssa. Mä EN PYSTY enää menemään kotiin tai puhumaan KENENKÄN noiden kanssa!! Ihan oikeasti! Jotain varmaan naurattaa joo mutta tää on mulle elämän ja kuoleman kysymys. Ei tollanen unohdu ikinä!! Mitä mä teen? Yritänkö lyödä leikiksi?? Mitä teen?? Pliis älkää pilkatko mua!!

Joo, leikiksi vaan. Mullakin ärtyny suoli enkä kyl elämää hankaloita enempää sitä salaamalla ja peittelemällä.

[QUOTE="siis";22469349]Mikä tästä tekeekään provon? Ensinnäkin, mitä lapseton tekee kaksplussalla. Lapseton ilmeisesti koska ei uskalla tai kehtaa edes pieraista miehen läsnäollessa. Oota ku ne laspet syntyy ni sit kehtaa mitä vaan kunhan toiseen päivään selvitään.
Ja painelet kaverille karkuun? Ja heti kaksplussalle? No ei kai sentään..[/QUOTE]

Provo tai ei mutta ei mullakaan lapsia ole ja täällä viihdyn päivittäin...

[QUOTE="siis";22469349]Mikä tästä tekeekään provon? Ensinnäkin, mitä lapseton tekee kaksplussalla. Lapseton ilmeisesti koska ei uskalla tai kehtaa edes pieraista miehen läsnäollessa. Oota ku ne laspet syntyy ni sit kehtaa mitä vaan kunhan toiseen päivään selvitään.
Ja painelet kaverille karkuun? Ja heti kaksplussalle? No ei kai sentään..[/QUOTE]

Apua, ootko tosissas että luulet ettei 2+ palstoilla ei ole lapsettomia!

Mä arvelinkin että tää on sen verran noloa ettei kukaan usko. Ja totta kai mä olen täällä. Haaveissa esikoinen!! Mulle on aivan yks hailee jos joku ei usko! Mä haluaisin vaan saada jonkun ahaa elämyksen, että saisin voimia mennä selittämään asiaa ja ottaa tän huumorilla. Mua inhottaa olla minä! Asiat jotka on muille ihan luonnollisia, on mulle vaikeita! Kai ton puhelimen vois avata.

Ajattelin sanoa jotain tämmöstä "söin jotain sopimatonta töissä ja meni maha ihan sekaisin. Yleensä en piere noin ja ei ole mitenkään tapana mulla tollai tulla kotiin. Mua nolottaa asia ja toivoisin, että unohdetaan koko juttu ja lähdetään vaikka kaupungille baariin tms?"

Ja koitan ottaa sillai huumorilla koko jutun...

Pakko avata toi puhelin. Tää vaan pahentaa asiaa.

Siis eikö sun mies ja sukulaiset tiedä sun ongelmasta?

Mä en ehkä ymmärrä tätä ongelmaa koska mulla kyllä suoli toimii ihan normaalisti jopa yleisessä vessassa...

Mene kotiin.
Kerro tuosta vaivasta miehellesi.
Sukulaisille voit kertoa ( jos et halua elämää helpottaaksesi kertoa totuutta) sairastuneesi vatsatautiin. Pyydä heiltä katoamistasi anteeksi.

Maailmassa on sattunut paljon nolompiakin asioita.

Kaveri toi olutta. Kiskasen tölkin nopeesti ja sitten mä tän kohtaan! Jokainen minuutti vaan pahentaa tätä! Pitikin mennä lähtemään sillä tavalla!

Miksi en tällä kertaa arkistanut ettei mies ole kotona?? Luotin siihen kun väliovi oli kiinni ja se on AINA auki kun mies on kotona...!

Jossittelu ei nyt auta.. :(

Oletko koskaan kuullut kenenkään pieraisevan tai paskantavan vessassa? Miten itse olet suhtautunut siihen? Eikö siis mies ole koskaan pieraissut teillä tai kukaan vieras? Jos kerran sitä äänieristystä vessassa ei ole... Miten nämä ihmiset ovat käyttäytyneet sen jälkeen?
Luuletko olevasi ainoa kenellä vatsa on koskaan sekaisin? Lopeta tuo marttyyrinä oleminen "kukaan ei tajua mua eikä kellekään koskaan ikinä tapahdu mitään vastaavaa". Paskansit vessassa, no voi kamalaa.

Mä arvelinkin että tää on sen verran noloa ettei kukaan usko. Ja totta kai mä olen täällä. Haaveissa esikoinen!! Mulle on aivan yks hailee jos joku ei usko! Mä haluaisin vaan saada jonkun ahaa elämyksen, että saisin voimia mennä selittämään asiaa ja ottaa tän huumorilla. Mua inhottaa olla minä! Asiat jotka on muille ihan luonnollisia, on mulle vaikeita! Kai ton puhelimen vois avata.

Ajattelin sanoa jotain tämmöstä "söin jotain sopimatonta töissä ja meni maha ihan sekaisin. Yleensä en piere noin ja ei ole mitenkään tapana mulla tollai tulla kotiin. Mua nolottaa asia ja toivoisin, että unohdetaan koko juttu ja lähdetään vaikka kaupungille baariin tms?"

Kyllä! Sanot just noin että olet syönyt sopimatonta, ei sun tarvi selitellä että yleensä noin ei käy... mä en usko et sun mies heti ajattelee et hei se tekee noin joka päivä :D
Tosin helpommalla pääsisit elämässäs jos ei tarvitsis häpeillä moista.

Kaveri toi olutta. Kiskasen tölkin nopeesti ja sitten mä tän kohtaan! Jokainen minuutti vaan pahentaa tätä! Pitikin mennä lähtemään sillä tavalla!

Miksi en tällä kertaa arkistanut ettei mies ole kotona?? Luotin siihen kun väliovi oli kiinni ja se on AINA auki kun mies on kotona...!

Jossittelu ei nyt auta.. :(

Muthei, ehkä toi auttaakin asiaa kun oot paljastunu. Hengissä olet edelleen vaikka sun kakkaaminen kuultiin. Joskus se kuitenkin on hyvä kertoa toi ongelma ainakin sille jonka kanssa elää. Mä tiedän kyllä mistä puhun. Ärtyneitä suolia on muillakin eikä sitä tarvi hävetä.

toinenkin lapseton ilmoittautuu :wave: ehkä me ollaan lovestreetin kanssa ne kiintiölapsettomat, luonnonoikut mammapalstalla ;) :laugh:

Tää kuulostaa ihan hyvältä ja jatkoa ajatellen koeta opetella hieman luonnollisempaa suhtautumista ulostamiseen. Olet hieman liian ankara itsellesi :)

Ikävä tilanne, mutta täytyy kyllä vähän ihmetellä, miksi et ole kertonut terveydentilastasi miehellesi :o Miten olet loma-ajat ja viikonloput selvinnyt? Parasta nyt tosiaan on vain kerätä rohkeutta ja kohdata tilanne, pystyt kyllä siihen! Inhimillisestä asiasta kuitenkin kyse!

Yhteistyössä