Vertaistukea. Maailman noloin asia tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaveri toi olutta. Kiskasen tölkin nopeesti ja sitten mä tän kohtaan! Jokainen minuutti vaan pahentaa tätä! Pitikin mennä lähtemään sillä tavalla!

Miksi en tällä kertaa arkistanut ettei mies ole kotona?? Luotin siihen kun väliovi oli kiinni ja se on AINA auki kun mies on kotona...!

Jossittelu ei nyt auta.. :(

hyvä juttu sinänsä että sä tollai toimivalla ja ärtyneellä suolella pystyt juomaan olutta, varo ettet tee samanlaista entreetä kuin aikasemmin päivällä :whistle:

Ymmärrän sua kyllä, ja paniikissa helposti päätyy tuollaisiin "pakko paeta"-ratkaisuihin. Mun kaveri on samalla tavalla estynyt, eikä se kivaa ole. :/

Kannattaisi ehkä miettiä, rajoittaako tuo ulostamisen pelko, kun muita on läsnä, jo sun elämää? Jos tosiaan joudut aina pidättelemään siihen saakka, että olet yksin, ja sulla on vielä ärtynyt suoli, niin ei se kyllä ole sun keholle kovin terveellistä.

Synnytys voi tosiaan muuttaa sun suhtautumista, ja toisaalta lapsen kanssa on melkein pakko totutella siihen, että joku on aina oven takana, ellet joudu käymään jopa ovi auki vessassa.

Hei ap, kyllä täällä moni ymmärtää sua, vaikka tuolla onkin muutama tökerö kommentti välissä. Älä niistä välitä. Sellasia tulee lähes joka ketjuun, asaan kun asiaan. Mut olis kiva jos viittisit tulla vielä kertomaan miten se kotiinpaluu meni. Kalja kitaan, ja pää pystyyn:) Ai niin, ja PALJON ONNEA 30-vuotiaalle!!!

[QUOTE="Jepulis";22469232]No mun mielestä olohuoneen jengi oli kyllä todella törttö istuessaan kuuntelemassa toisen kakkimista 10 min sanomatta mitään! Olis ollut kohteliasta ja inhimillistä, että siskos tai miehes tulis sanomaan, että hei me ollaan täällä kaikki, jaskanna rauhassa kuitenkin.[/QUOTE]

Samaa mieltä...

[QUOTE="siis";22469349]Mikä tästä tekeekään provon? Ensinnäkin, mitä lapseton tekee kaksplussalla. Lapseton ilmeisesti koska ei uskalla tai kehtaa edes pieraista miehen läsnäollessa. Oota ku ne laspet syntyy ni sit kehtaa mitä vaan kunhan toiseen päivään selvitään.
Ja painelet kaverille karkuun? Ja heti kaksplussalle? No ei kai sentään..[/QUOTE]

Olen lapseton 29 vuotias mies ja silti täällä :D

mä ymmärrän sua hyvin,mulla on itelläni ollut joskus samanlainen vaiva.Usko pois ei elämä tähän lopu,sun mies tykkää susta yhtä paljon kun ennenkin.Nykyään mä pieren ja paskannan vaikka mun miehen silmien edessä,jossain vaiheessa vaan sitä alkaa relaamaan. Ja hei mulla on kerran kylässä alkanu vatsatauti ja tuli paskat housuun,ei voinu mitään ja vieraita oli hiukkasen enempi kun sulla oli. Siitäkin selvittiin vaikka nolotti niin helevetisti.Tsemppiä sulle,halaus,ei elämä tähän lopu.

Jaa, minä olisin varmaan vähän nolostunutkin, mutta olisin sitten naurahtanut että on tässä ollu viime aikoina vähän maha sekaisin :whistle: Oikeasti tuo on kuule ihan inhimillistä ja ihan jokaisella on joskus ollut vatsa sekaisin ja täynnä ilmaa. Ihan julkkikset ja kuninkaallisetkin istuvat ajoittain suomeksi sanottuna paskalla. Että jos tuolle joku jaksaa kauan nauraa niin idioottihan se on, ja se kannattaa sille sitten myös sanoa =)

Mä olisin myös kuollu häpeästä tuollaisessa tilanteessa!!! Ollaan oltu miehen kanssa melkein 6v yhdessä enkä vieläkään piereskele hänen kuullen ja kakalla käyn kun hän tupakilla tai jos on pakko muuten mennä niin koetan tehdä asian hiljaa ja joskus lasken jopa hanasta vettä peittääkseni äänet, mistä mies varmasti tietääkin, että koetan peittää ääniä. Mä kyllä varmaan kertoisin kaikille miten mua nolottaa ja toivoisin, että ne sais mun häpeää vähän laantuun. Jos haluaa jotain selitellä niin vois sanoo just, että maha sekaisin ja voi kun sattuikin juuri nyt niin, että te kaikki kuulitte, noloo! Ja toivoo, ettei tyypit jaksa koko ajan naureskella asialle! xP

Hyvä aihe. Katson uutisia enkä voi olla miettimättä että millaistahan meteliä tuo uutisankkuri pitää vessassa, lukeeko akuankkaa samalla... tai tuo meteorologi, se varmaan pieree ihan hulluna...

Oih, voin kuvitella sen tilanteen. Eläydynkin siihen.
Minä olen ujo kakkaaja ja sainkin suhteentoisella vuodella hirveän mahakivun, kun jouduin TOISTA viikkoa pidättelemään kakkaamista, kun en voinut kotona kakata kun mies oli silloin pitkällä saikulla.
Jouduin ihan sairaalaan asti. Senkin jälkeen kakkaaminen on hävettänyt ja olen yrittänyt aina tehdä sen silloin kun mies ei ole kotona.

Tämä ujo kakkaus kumpuaa jostain lapsuuden traumasta.

Mulla ei välttämättä edes suoli toimi, jos joku on kotona ja varsinkin jos mies on ihan kuuloetäisyydellä vessasta. Siksi laitankin keittiöstä liesituulettimen mölyämään, koska samainen vehje imee myös vessasta hajuja.

Oman 2-vuotiaan lapsen kanssa olen joutunut vessassa asioimaan isolla hädällä kun mulla oli ripuli, mutta mielelläni (ja kakan tulon varmistaakseni) haluan viettää vessassa ihan yksin. :snotty:

Tää ei oo provo!

[QUOTE="hei";22469299]menepä sinne kotiin takaisin ja sano että sua nolotti niin paljon että oli pakko lähteä pois kotoa, ja sano vaikka että sulla on vatsatauti, että et halua etkä pysty nyt juhlimaan[/QUOTE]

Tässä on ideaa. Tosin jos toi nyt nolottaa, niin ennemmin pistäis puhelimen päälle ja laittais miehelle tekstarin, että on vatsatauti ja ku kokee muutenkin noi kakkajutut tosi nolostuttaviksi, niin alkoi hävettää ihan kamalan paljon, ja että hävettää edelleen. Laittaa vielä, että on niin nolo olo, että ei pysty nyt puhumaan puhelimessa tai näkemään, mutta ilmoittaisit edes olevasi ok.

En tiedä, ap, nolosteletko vain omia vessakäyntejäsi, mutta mitä ajattelisit, jos sama tilanne olisi ollut toisinpäin? Miehesi olisi tullut pöristen kotiin, kun olisitte tämän ystävien kanssa odottaneet yllärinä piilossa, ja mies olisikin vetäytynyt vessaan ovi auki törisemään ja mutisemaan? Sitä ihmistä itseään aivan varmasti nolottaa ja vieraitakin hämmentää, mutta ei tuo ulkopuolisista ole ollenkaan niin noloa tai ällöttävää kuin "uhri" itse ajattelee. Ei ollenkaan.

Koska sulla on toi pelko ollut pitkään, niin tosi inhottavaa, että jouduit sen nyt näin kohtaamaan. Ei auta muu kuin yrittää kääntää tää vahvuudeksi ja lähteä jotenkin setvimään solmua. :) Et ole ainut, joka tuollaisesta kärsii, etkä tule olemaan ensimmäinen, joka tuosta oppii pois. :)

Voi itku, että noin piti käydä... jos asia muutenkin on sinulle vaikea. Mä pistäisin kaiken äkillisen ja äkäisen mahataudin piikkiin. Miehelle sitten myöhemmin kertoisin siitä paksusuolijutusta.

Mä en käsitä niitä vieraita. Itse olisin tuossa tilanteessa todennut jotain että "hei, piti yllättää sut mutta ole ihan rauhassa vaan, sori" ja lyönyt vessan oven kiinni. Aika noloa sekin että istuivat vaan ja kuuntelivat.

kaverit kuittailis ehkä mutta suurin osa kevereista tietää ongelman mikä mulla on mahan kans. mitäpä sitä häpeileen, rutise jos rutisuttaa. jokainen piereskelee joskus ja aivan varmasti kaikki käy paskalla. tämä vaiva on kauhea, hallittee elämää vaikeimpana aikana mutta sen kans voi elää jos sen hyvksyy. toiset kärsii pääkivuista,toinen maha ongelmista so what???

Sinuna olisin vaan sanonut että vatsa mennyt sekaisin ja kauhee kiire oli vessaan, ja nauranut ja ohjannut kaikkien ajatukset pois ja keskittynyt juhliin. Nythän ne vasta ihmettelee kun tolleen lähdit.. Mut turha se enää on pieraista kun paska on jo housussa.

Olihan tuo aika noloa, mut lähinnä siksi että olkkarissa oli porukkaa vähän enempikin. Mä kerran pierasin mojovan pierun mieheni nokkaan kesken seksin ja mä en koskaan kehtaa piereskellä sen kuullen, en vaikka on oltu yhdessä jo 10v. Kyllä musta sillon tuntu että voisin vajota maan alle, mies ei varmaan ollu millänsäkään, yritti vaan lohduttaa että ei se mitään. Itselläni meni kyllä fiilikset sen siliän tien.

Asia on muuten unohtunut, mutta itse aina vähän jännitän noita seksiasentoja jos tiedän että on ilmaa vatsassa, pelkään että pierasen.

Mun puolesta se vahinkopieru sais tulla millon tahansa muuten, mut ei seksin aikana.

Yhteistyössä