Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Loppujen lopuksi melko harva asia on muuttunut. Vuosi sitten pidin välivuotta töitä tehden ja nyt opiskelen Turun yliopistossa kasvatustiedettä. Olen myös saanut vuoden aikana monta uutta kaveria/ystävää.Muuten asiat ovat aika samalla tavalla kuin viime vuonna.
Miten opinnot ovat lähteneet käyntiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Oikein hyvin, ensimmäinen tentti on maanantaina.Luettavana 4 kirjaa. Jo tässä vaiheessa tuntuu, että on juuri oikea paikka minulle. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Oikein hyvin, ensimmäinen tentti on maanantaina.Luettavana 4 kirjaa. Jo tässä vaiheessa tuntuu, että on juuri oikea paikka minulle. =)
Kiva kuullaOletko saanut uusia ystäviä paljon? Oletko mukana osakuntatoiminnassa? (minä en ole yliopistossa opiskellut, joten en osaa termejä välttämättä)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:lottovoitto saisi tulla,mutta muuten. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen, sain heti tutustumisviikolla monta uutta ystävää.Meillä on tuolla todella hyvä ilmapiiri.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen, sain heti tutustumisviikolla monta uutta ystävää.Meillä on tuolla todella hyvä ilmapiiri.
![]()
Asutko kotona vielä vai oletko jo lähtenyt kokeilemaan siinäkin omia siipiäsi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kotona asun vielä, ainakin toistaiseksi.![]()