verta ulosteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susa05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susa05

Vieras
tytöllä tuli eilen pieni viiru verta ulosteeseen?onko kellään ollut vastaavaa ja mitä teit?

itse en vielä tehnyt mitään kun tytöllä yleistila normaali ja ollut ihan "normaaleja "mahavaivoja välillä.tänään ei ole vielä kakannut...

ollaan muutenkin nyt aloiteltu allergiaselvittelyt..ehkä siitä johtuu

allergioista meille tuli verta kakkaan ja välillä uloste oli niin kovaa että ilmeisesti repi hieman limakalvoa tullessaan. Kannattaa vaan seurailla ja mainita tai hakeutua sitten lääkäriin jos rupeaa useammin olemaan verta.

Meillä on ollut tytöllä myös verta kakassa. Käytettiin lääkärillä, joka ei ollut asiasta mitenkään huolestunut. Kehotti minua noudattamaan kahden viikon ajan maidotonta ruokavaliota josko ei tulisi verta enää. Minä en huomannut mitään suurta eroa joten ainakaan maitoallergiasta ei meillä ollut kyse. Kyse oli kuitenkin mitä todennäköisemmin allergiasta lääkärin mukaan ja katsoin vähän mitä söin ja miten neiti siihen reagoi (mentiin täysimetyksellä).
Ja näin se syykin löytyi sitten - epäilen suklaata, jota meni välillä levykin illassa :ashamed: ..
Nyt on veri jäänyt pois kun jätin suklaan pois ja siirryttiin myös kiinteisiin ettei mennä enää täysimetyksellä :/
Syynä voi olla myös "kova" kakka joka tullessaan raapii suolta..

neidillä ei ole ummetusta,ainakaan ei siitä pitäis tulla verta.kiitti vinkistä joka sanoit et tulee suklaasta verta ulosteeseen.mä olen kova suklaa syöppö....

Yhteistyössä