Verkostomarkkinoinnista ymmärtäville kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Vääntäkää minulle rautalangasta verotusasiaa. Täytyykö jälleenmyyjän aina tehdä veroilmoitus? Vai onko siinä joku tuloraja minkä jälkeen on siihen velvoitettu? Jälleenmyynti kiinnostaa, mutta en todellakaan halua alkaa veroilmoituksen täyttämiseen. Ja tilitoimistoon meno maksaa varmaan ihan mukavasti...??

Suosittelen edes säästämään kaikki tositteen, ja laskemaan vaikka vuoden lopussa menot-tulot; menoina bensat, puhelin, jne jne ja marssimaan verotoimistoon.

Alle 5000e välityksistä eivät taida välittää, mutta kannattaa säästää kaikki laskut ym.

riippuu mitä myyt, esim party lite vaatii heti alusta pitäen Y-tunnuksen.....Ei tilitoimistoon tarvitse heti rynnätä. Itse myyn kolmea eri tuotetta ja itse hoidan kirjanpidon, se on helppoa kun ostetaan tukusta tuotteet mitkä on jo myyty eli ei tarvitse pitää omaa varastoa.
ALV:t ostojen alv:t vähennetään myynti ALV:sta, erotus tilitetään valtiolle (kunhan ensin on myynti/myynti voittoa 8500?

Myyntivoitto - menot/kulut josta jää verotettava ja se käy ihan sillä että korotat vähän palkka vero%:a

verotuksen kanssa vaikka myyn ns. kynttilätuotteita. Meillä tosiaan haetaan y-tunnus ja sitten täytetään veroilmoitus, mutta en pidä sitä minään hankalana vaikka olen itse ihan tumpelo nuiden asioiden kanssa. Apua saa ja ite teen kaikki veroilmoitukset, säästän kaiki tositteet, kuitit ja siitä vain laskemaan. helppoa on.

Yhteistyössä