Verikokeista

olisin kyselly tällästä että tai sattuisko muilla ollu samanlaista tilannetta? elikkäs mulla on menkat myöhässä joulukuu jäi välistä ja r-testejä oon tehny ja ne on ollu negoja mutta oireilua on ollu ihan kivasti ja olis hieno asia jos olisin raskaana. ja perjantain soitin lääkärille ja mä meen maanantain labraan ja ottavat verikokeen ja virtsa näytteen.

niin tota mitens luotettava toi on toi verikokeista otettu r-testi?? ja kuin muilla onko ollu tunne että on raskaana testit näyttää negaa ja viimeinen mahdollinen verikoe antaa postiivisen tuloksen..

tulipa sekavaa tekstii
 
Minä vaan huutelen
Mutta toisilla pitoisuudet nousee hitaammin kuin toisilla. Joskus jossain näin taulukon noista ja ne vaihteluvälit oli tooosi suuret saman ikäistenkin kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan huutelen:
Mutta toisilla pitoisuudet nousee hitaammin kuin toisilla. Joskus jossain näin taulukon noista ja ne vaihteluvälit oli tooosi suuret saman ikäistenkin kesken.
Juu, mut kyllä se kertoo onko istukkahormonia veressä vai ei. Sit toki tarvittaessa verikoe kontrolloidaan ja/tai katsotaan ultralla, mitä siellä kohdussa näkyy :)
 

Yhteistyössä