yrityksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minsku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minsku82

Aktiivinen jäsen
20.08.2009
1 253
3
36
kysyn nyt tällästä että kuinka monta yritystä teillä on ollu ennen kun olet raskautunu ja oletko ottanu jotain hoitoja jos et 1v tullu??

meil on nyt 2v yritystä takana ja vieläkään en ole raskaana. hoitoihin mies ei suostu menee tai siis että menis antaa sen näytteen spermastaansa..

Nyt toivon että olisin raskaana koska 4pv yli menny jo ja oireita olis mutta jotenkin taas vaan luulen nämä oireet :ashamed:

asiallisia vastauksia..

Miksei miehesi suostu hoitoihin tai edes tutkimuksiin? :| Mulla tärppäs nyt kakkosen yrityksessä viidennestä kierrosta. Jospa se teilläkin nyt olisi tärpännyt :heart: Ja koita puhua miehesi kanssa että mikä siinä tutkimuksessa ahdistaa. Tuntuu vaan että eikö se jollakin tavalla selkeyttäisi tilannetta kun saisi edes joitakin vastauksia siihen miksi kestänyt niin pitkään yritys.

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Miksei miehesi suostu hoitoihin tai edes tutkimuksiin? :| Mulla tärppäs nyt kakkosen yrityksessä viidennestä kierrosta. Jospa se teilläkin nyt olisi tärpännyt :heart: Ja koita puhua miehesi kanssa että mikä siinä tutkimuksessa ahdistaa. Tuntuu vaan että eikö se jollakin tavalla selkeyttäisi tilannetta kun saisi edes joitakin vastauksia siihen miksi kestänyt niin pitkään yritys.

juuh pakkohan se on nyt saada jonnekkin menee koska mä tässä menen hulluks ja itken joka kerta kun tuttava/ystävä raskautuu :ashamed: :'(

No joo. itsekkin pidän peukkuja että tää olis todellinen ja oikea raskaus..

Me odotettiin se vuosi ja sen jälkeen minä lähdin itse tutkimuksiin. Siinä vaiheessa ei vielä ensin ukkoa tutkittu. Sain clomeja ja nappailin niitä muutamia kuukausia. Sen jälkeen vasta alettiin tutkimaan äijääkin. Näin siis kunnallisella puolella oli... Tätä jatkui sitten 3 vuotta.

Yksityiselle mentiin sen jälkeen ja siellä tärppäs heti koeputkella.

Kannattaa sen ukon kanssa keskustella mikä on ongelmana, ettei suostu tutkimuksiin. Tietääkö jo valmiiksi, että hänessä on häikkää eikä tahdo sitä sinulle kertoa? Vai eikö halua lasta ollenkaan?

No, mulla on raskaudet alkaneet helposti, joten siihen en osaa paljon sanoa. Mutta kovasti onnea, jos nyt on tärpännyt!

Mutta tuohon hoitoihin menoasiaan vaan haluaisin sen verran sanoa, että älä rupee miestä niihin painostamaan. Itse olin jo ennen raskautumista päättänyt, että jos ei tule, niin ei tule. En olisi missään nimessä suostunut tutkimuksiin ja hoitoihin asian kanssa. Miehesi varmaan ajattelee kuten minä, en olisi halunnut "lisääntymiskyvyttömänä" saada biologisia lapsia, millä olisin siirtänyt vain lapsettomuusongelmaa sukupolvella eteenpäin. Jos lasta sitten olisi kaivannut, olisin adoptoinut.

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Me odotettiin se vuosi ja sen jälkeen minä lähdin itse tutkimuksiin. Siinä vaiheessa ei vielä ensin ukkoa tutkittu. Sain clomeja ja nappailin niitä muutamia kuukausia. Sen jälkeen vasta alettiin tutkimaan äijääkin. Näin siis kunnallisella puolella oli... Tätä jatkui sitten 3 vuotta.

Yksityiselle mentiin sen jälkeen ja siellä tärppäs heti koeputkella.

Kannattaa sen ukon kanssa keskustella mikä on ongelmana, ettei suostu tutkimuksiin. Tietääkö jo valmiiksi, että hänessä on häikkää eikä tahdo sitä sinulle kertoa? Vai eikö halua lasta ollenkaan?

meillä on jo yks lapsi joka tuli ekasta kerrasta.. en tiiä voisko näillä olla osuutta miehen puolesta: ylipaino, verenpaineet katossa, alkoholi, tupakka ja ikä 35v..

No mullakin on tietty syitä esim: tupakka, stressi, ikää mulla 28v,

Stressi vaikeuttaa asiaa! Mitä enemmän sitä miettii ja odottaa koko ajan, sitä varmemmin ei tärppää (kaverin kommentti).

Heillä ei tärpännyt ensin millään ja he unohtivat koko jutun. Sen jälkeen yhtäkkiä 8 vuoden jälkeen pamahtivat paksuksi. Muija ei edes tiennyt ekalla lekurikäynnillä koska oli edelliset kuukautiset olleet :laugh:
Koirien juoksut oli kyllä kirjoittanut ylös...

1,5v - sitten ihan ilman mitään apuja tulinkin yllättäen raskaaksi.
Hyvinkin nuo mainitsemas asiat saattaa vaikuttaa tuohon. Järkevintä ois varmaan mennä tutkimuksiin. Ilmeisesti miehillä on joku paha pelko sitä kohtaan, että heidän spermansa todettaisiin "kelvottomaksi" (?).

Yhteistyössä