Verhot ojennuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinkin ihan huonekorkeus tässä kämpässä, että kaikki verhot on lyhyitä mitä omistan joten pakko oli jotain soveltaa. Ja ihan heti en uusia vehoja osta vaikka nopeeta ne ompeleekin.

Tossa on sit vaan yks vehokisko joten siks ei oo mitään kappaa. Edellinen oli kapallinen systeemin, mutta oli asettelemista samaan nipsuun sivuverhot ja kappa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Verhot ovat liian lyhyet ja tuo ripustustapasi on jotenkin liian säntillinen, siis tulee luonnoton asetelmavaikutelma. Ei ole sellainen kodikas ja pehmeä, sorry.

Niin en minäkään pidä nuista nipsuista. Tykkäsiin verholaudasta tossa edessä. Ja niin vähän nipsuja koko kiskossa että pakko tolleen laittaa. Eikä voi nipsuja ees lisätä.

Ja kuten aikasemmin kerroin tähän asuntoon ei löydy verhoja muuta kuin itye ompelemalla ja ei oo vara sellaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja eio:
Siis miten noi verhot on kiinni? Miksi noi nipsut näkyy noin?

Aika kammottava viritelmä ihan kaikkinensa mutta makuja on monia.

Niin no saa tän talon rakentajaa kiittää (kaupungin vuokra-asunto) siitä, että noi nipsut näkyy noin rumasti.

mäkään en oikeen ymmärrä tota verhoa seinässä.ja noi nipsut näkyy hassusti.ostaisin sellaset lenkkiverhot ja ottaisin ton seinässä olevan verhon pois kokonaan,laittaisin vaikka jonkun taulun siihen?tai maalaisin kivalla sävyllä seinät niin ei olis niin silmiinpistävä sitten tuo kohta missä verhot on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mäkään en oikeen ymmärrä tota verhoa seinässä.ja noi nipsut näkyy hassusti.ostaisin sellaset lenkkiverhot ja ottaisin ton seinässä olevan verhon pois kokonaan,laittaisin vaikka jonkun taulun siihen?tai maalaisin kivalla sävyllä seinät niin ei olis niin silmiinpistävä sitten tuo kohta missä verhot on.

Seiniä ei saa täällä maalta, koska nää asunnot on jotain arkkitehti luomuksia :S
Miten minä ne lenkkiverhot tollaseen voin laittaa?

Ja kuten jo olen sanonut mulla ei oo mitään tohon seinälle :)

Siks noi verhot onkin noin kun ne on liian lyhyet. Lattiasta verhokiskoon on 3m 10cm ja pitäis ite ommella verhot tohon, jos meinaa löytää verhot. Verhokangaskin maksaa 10e ylöspäin.

Yhteistyössä