Venakko Milanna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, ihan totta. Suomalaiset on semmosia, et heti ku on jollain vähän massia päällä, nii alkaa joku läski vinkuu. Mäki tossa ostin kaksi omakotitaloa kun en osannu päättää kumman haluaisin. Kaksi kuukautta sitten ostin kolme autoa. Kateellisten ämmien motkotusta olen saanut minäkin osakseni. Onko se mun vika jos vaan satun olemaan rikas ja osaan sijoittaa oikein?

Juu, ihan totta. Suomalaiset on semmosia, et heti ku on jollain vähän massia päällä, nii alkaa joku läski vinkuu. Mäki tossa ostin kaksi omakotitaloa kun en osannu päättää kumman haluaisin. Kaksi kuukautta sitten ostin kolme autoa. Kateellisten ämmien motkotusta olen saanut minäkin osakseni. Onko se mun vika jos vaan satun olemaan rikas ja osaan sijoittaa oikein?

Jos sun autosi ei ole mitään vanhoja arvoautoja, niin ei ne ainakaan mitään sijoituksia ole. :D

[QUOTE="Manttu";25457398]Jos sun autosi ei ole mitään vanhoja arvoautoja, niin ei ne ainakaan mitään sijoituksia ole. :D[/QUOTE]

Mutta minäpä en maininnutkaan, että millaisia autoja ostelen, enkä tietääkseni maininnut myöskään, että miten sijoitan rahani. :)

[QUOTE="Manttu";25457377]Mä en edelleenkään käsitä mistä Milannalle pitäisi olla kateellinen.[/QUOTE]

Joo en määkään ymmärrä. Meillä on hieno oma rivari asunto, uudet autot, 1 muksu KENELLE ON AIKAA, nautitaan perheestä, eikä hössötetä joka päivä joka puolelle, eletä ns holtitonta elämää.

Yhteistyössä