Kuinka moni ajattelee että Venakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Oletteko huomanneet, että välillä savannan suomi on täydellistä ja välillä erittäin huonoa. Tämän takia epäilen juttujen todenperäisyyttä. Toki näin kassakuitin kerran jossain ketjussa, mutta se on voinut olla peräisin vaikka kassamyyjänä toimivalta henkilöltä. En usko, että on aito.

VOI EI:laugh::laugh:

ai niin kuin, joku paska venäläinen ei muka voi ostaa kaupasta ruokaa 5ks päiväks 350 eurolla:laugh:, mikä oikeutta mulla olisi myyjänä toiset kuitit tänne kopioida, ei hitto:D, kyllä mä myyjä olen, mut omassa liikkeessä, enkä myy banaaneja vaan vaatteita :D, tämä palsta on kyllä täynnä tervejärkisiä ihmisiä, ou jee

Voisitko sä Venakko Milanna millään valottaa, että mitä kiksejä sä saat siitä, että kerrot täällä sun kauppalaskun summan tai valokuvaat kuitin? Tai niiden setelinippujen kuvaamisesta? Tai ylipäätään ostosten raportoimisesta?

Mikä on sun motiivi moiseen toimintaan?

[QUOTE="mies";22374630]Täytyy huomata, että naisen on usein hankala erottaa toisistaan mielikuvitusta ja reaalimaailmaa.[/QUOTE]

:laugh: Ai, no jopa pari mun miespuolista tuttua on tavannut Milannan ja jopa jutellut hänelle :D

[QUOTE="vieras";22374034]Kuinka moni ajattelee että venakko milanna on keksitty hahmo?
ettei asiat joita itsestään kertoo ole totta vaan joku tylsistynyt kotiäiti on keksinyt ko hahmon?[/QUOTE]

Näin olen minäkin ajatellut.

Otan jossain määrin osaa jos olet todellinen hahmo :)

Minä olen todellinen hahmo. Otatko sinäkin osaa?

VOI EI:laugh::laugh:

ai niin kuin, joku paska venäläinen ei muka voi ostaa kaupasta ruokaa 5ks päiväks 350 eurolla:laugh:, mikä oikeutta mulla olisi myyjänä toiset kuitit tänne kopioida, ei hitto:D, kyllä mä myyjä olen, mut omassa liikkeessä, enkä myy banaaneja vaan vaatteita :D, tämä palsta on kyllä täynnä tervejärkisiä ihmisiä, ou jee

Mikä ihme tuo nyt on? Minä ostan kohtuu-useinkin ruokaa tuolla summalla ja isommallakin eikä aina edes viideksi päiväksi riitä!

Mutta kyllä noita kuitteja saa kopioida, ei ne mitään sairaskertomuksia tai muita vastaavia topsiikrit lappuja ole. Niitähän on roskikset täynnä, senkun kopioi menemään.

[QUOTE="äiti 44v";22374726]Mikä ihme tuo nyt on? Minä ostan kohtuu-useinkin ruokaa tuolla summalla ja isommallakin eikä aina edes viideksi päiväksi riitä!

Mutta kyllä noita kuitteja saa kopioida, ei ne mitään sairaskertomuksia tai muita vastaavia topsiikrit lappuja ole. Niitähän on roskikset täynnä, senkun kopioi menemään.[/QUOTE]

No sitten mä varma aika usein vaihdan työpaikka, välillä Stockalla olen ja välillä Prismassa:laugh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä