Kuinka moni ajattelee että Venakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Sairasta tai ei, se on täysin meijän perheen asia;)

ja vielä kerran sanon ei täällä ole muuta tekemistä, jos ehkä mulla olisi paljon turhaa aika, niin puhuisin teijän kaa jostain musta asioista mut tänne mä tuun vaan kertomaan mistä äsken sain hyvää olo. Enkä tuu kertomaan että esim hei sain orgasmi miehen kaa, hyvää olo tuli, parempi kerron shoppailusta ja sellaisesta asiasta joka voin kertoa

Sähän olet sanonut ettei seksi merkitse sulle mitään etkä siitä nauti eli sä et voi kertoa täällä orgasmeistas miehesi kanssa kun et niitä saa.Voihan sen tyhjyyden myös täyttää shoppailemalla.

Teidän perheen asia - joka sun on kuitenkin pakko jakaa kaikkien kanssa? Jos aikaa on rajallisesti, eikö se kannattaisi käyttää jostakin hyödyllisestä keskustelemiseen eikä joidenkin hemmetin setelinippujen kuvaamiseen?

Mä haluaisin tietää, että miksi susta on tärkeämpää keskustella siitä, mitä sä milloinkin ostit ja paljonko maksoi kuin vaikka lastenkasvatukseen tai hyvinvointiin liittyvistä aiheista.

Koska mä äitinä itse tiedän miten kasvatan omia lapsia ja mitä teen heijän hyvinvointin eteen, ei mun tarvi siitä kysyä. Jos sä tai joku teistä on niin osamaton niin voi voi en voi mitään. Mua vaan ei suorastaan kinosta teijän tylsät aiheet, miks ei saa lasta päiväkotiin laita ja kuinka monta kerta annatte ruokaa lapselle, sama jauhatte joka päivää kun olette ihan tyhmiä ette itse voi tiedä mikä omalle lapselle on parasta ja omalle perheelle. Katsokaa peiliin mitä itse jauhatte täällä päivästä toiseen

[QUOTE="akka";22374281]Sähän olet sanonut ettei seksi merkitse sulle mitään etkä siitä nauti eli sä et voi kertoa täällä orgasmeistas miehesi kanssa kun et niitä saa.Voihan sen tyhjyyden myös täyttää shoppailemalla.[/QUOTE]

Seksi ei ole numero yksi mulle eikä mun miehelle, mut tuskin joka halua tiedä miten monta kerta sen tehdään tai mitä me saadaan tästä, luulen että se on meijän asia miehen kaa

Koska mä äitinä itse tiedän miten kasvatan omia lapsia ja mitä teen heijän hyvinvointin eteen, ei mun tarvi siitä kysyä. Jos sä tai joku teistä on niin osamaton niin voi voi en voi mitään. Mua vaan ei suorastaan kinosta teijän tylsät aiheet, miks ei saa lasta päiväkotiin laita ja kuinka monta kerta annatte ruokaa lapselle, sama jauhatte joka päivää kun olette ihan tyhmiä ette itse voi tiedä mikä omalle lapselle on parasta ja omalle perheelle. Katsokaa peiliin mitä itse jauhatte täällä päivästä toiseen

Ja sun mielestä on jotenkin parempaa ja terveempää jauhaa ostamisesta ja rahasta päivästä toiseen?

joo,mä luulen myös että kyseessä on joku feikkipersoona. Ei kukaan vaan yksinkertasesti voi olla tommonen :D Ja koska tää viihdemielessä keksitty hahmo tietää mistä naruista vetää,niin tottakai se jankkaa niitä aiheita päivästä toiseen joiden tietää aiheuttavan eniten hälinää. Ei kukaan täysjärkinen hakkaa päätään seinään tuollalailla joka päivä tosimielessä.

Mua ainakaan on turha noista syyttää, koskaan en oo mitään tuollaista kysynyt.

Ja tarkoitin nyt kyllä hieman eri abstraktiotason keskusteluja, mutta sulla ei ehkä riitä käsityskyky sellaiseen.

Miks sä roikut äitien lapsiaiheisella keskustelupalstalla jos sua ei kiinnosta puhua lapsista ylipäätään? Eikö sun kannattais mennä vaikka jonnekin palstalle joka käsittelee shoppailua ja sisustamista jne. eikä valittaa täällä kun muiden aiheet on tylsiä ja sun jutut menee muilla yli hilseen?

Mua ainakaan on turha noista syyttää, koskaan en oo mitään tuollaista kysynyt.

Ja tarkoitin nyt kyllä hieman eri abstraktiotason keskusteluja, mutta sulla ei ehkä riitä käsityskyky sellaiseen.

no sä jaksat ainakin ihan jokaine päivää täällä haukkau mau ja seurata mun keskustelut ja samalla huuta miten mun keskustelut ei sua kinosta, todella kaksinamaaista ja sairasta, mut ehkä sulla on vaan liian tylsää

[QUOTE="vieras";22374342]Miks sä roikut äitien lapsiaiheisella keskustelupalstalla jos sua ei kiinnosta puhua lapsista ylipäätään? Eikö sun kannattais mennä vaikka jonnekin palstalle joka käsittelee shoppailua ja sisustamista jne. eikä valittaa täällä kun muiden aiheet on tylsiä ja sun jutut menee muilla yli hilseen?[/QUOTE]

Eikö mä mukaan puhun lapsista kun hei ostin lapsille siitä ja tätä, mennään perheen kaa, sinen ja tonne. Mä roikkun kyllä siellä missä mä haluan, jos mua teijän aiheet ei kinosta mä en vaan AVAA. Vaan teen omia aloituksia ja siihen voi olla vastamatta tai avaamatta

[QUOTE="www";22374319]Ja sun mielestä on jotenkin parempaa ja terveempää jauhaa ostamisesta ja rahasta päivästä toiseen?[/QUOTE]

no ei täällä ole mitään järkeä myös näytellä, hei katsokaa olen täydellinen äiti ja vaimo, ou jee, mut todellisuudessa olen paska, mut en kerro siitä täällä

[QUOTE="vieras";22374034]Kuinka moni ajattelee että venakko milanna on keksitty hahmo?
ettei asiat joita itsestään kertoo ole totta vaan joku tylsistynyt kotiäiti on keksinyt ko hahmon?[/QUOTE]

Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta niin paljon että välittäisin edes sen vertaa onko kyseinen ihminen totta vai tarua.

Enkä sano näin loukatakseni yhtään ketään, se on vain totuus.

Mä kyllä uskon, että savanna on ihan oikee ihminen. Se taitaa vaan kärsiä todella pahasta shoppailu addiktiosta.

Eikä se ole normaalia, mutta se kai tässä palstassa ihmisiä viehättääkin, että aina joku ajattelee, että olishan se kiva jos itselläkin olis varaa/pokkaa pelkästään ostaa ja ajatella omaa sen hetken tyydytystään.

Täällä voi esittää sen osan elämäänsä kuin haluaa, sellasena kuin haluaa. Varmaan tää palsta itse asiassa kiihdyttää ostosvimmaa (hei tää vois olla hyvä kertoa ostos kertoa siellä palstalla- ne saa kohtauksen!). Todellisuus ja virtuaalisuus menee sekasin aina välillä.

Shoppailuaddiktin seuraaminen netissä voi olla viihdyttävää hetken, mutta ei se vitsi kauemmin naurata, tulee surullinen olo.

Oletteko huomanneet, että välillä savannan suomi on täydellistä ja välillä erittäin huonoa. Tämän takia epäilen juttujen todenperäisyyttä. Toki näin kassakuitin kerran jossain ketjussa, mutta se on voinut olla peräisin vaikka kassamyyjänä toimivalta henkilöltä. En usko, että on aito.

Veikkaan, että Milanna on ihan oikea henkilö, mutta vedättää sakkia silti provoilla "silloin tällöin". Ihan huvikseen Varmasti tuosta ostomaniasta on ainakin 85% totta, mutta miksipä ei kertoa joka ostostaan plus muutama kuviteltukin palstalla, kun siitä saa aina kauhean haloon aikaiseksi?

En sanoisi, että Milanna on niin tyhmä, ettei tietäisi, mikä hänessä ärsyttää. Tuo huomionhakuisuus on varmaan tarkkaan harkittua. Aiemmin tuli jo puheeksi, eikö hän saa iloa muusta kuin shoppailusta. Veikkaan, että toinen ilo on vedättää palstamammat mukaan kerta toisensa jälkeen näihin juttuihin, (jopa monta kertaa päivässä) jotka ovat lähes toistensa kopioita. Aloitusviestit ovat ehkä vähän monipuolisempia kuin Tatuoidulla jätkällä, mutta temppu on silti sama. Jostakin syystä TJ:n provot eivät mene yhtä hyvin läpi.

Se minua kiinnostaa eniten, että miten hitossa siitä saa mielihyvää irti, että 1500 kertaa vuodessa pitää vääntää samoista aiheista samojen ihmisten kanssa - eikö se vitsi jo ala kulua?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä