Milannalta kysyn, jos hän ehtii tauolle, oletko lukenut/kuunnellut äänikirjaa Puhdistus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Fani"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"Fani"

Vieras
Sofilta ilmestyi uusi kirja juuri. Minusta on hienoa, että me nuoret suomalaiset saamme SOfin kautta tietää Viron historiasta.
Sinä olet kertonut olevasi Viron venakko. Jokin aika sitten Virossa äänestettiin, saavatko Viron venakot-jotain, en muista mitä, mutta virolaiset panivat vastaan.

Minulla on yksi vaimon kautta sukuun naitu mies, Viron venakko, joka ei ikinä luovuvenäläisjuuristaan, ei suostu olemaan virolainen. Milanna kiltti, mitä tästä olet mieltä?

Tätä on kysytty ennenkin, ei VM:aa kiinnosta kulttuuri tai politiikka - itse näin kertonut. Eikä osaa kantaa mihinkään vastaavaan, paitsi että osaa kertoa että Virossa on kyllä ollut kaikki hyvin, siitä todisteena ovat hänen hyviin toimeentullet yrittjävanhempansa, pk:n

Tätä on kysytty ennenkin, ei VM:aa kiinnosta kulttuuri tai politiikka - itse näin kertonut. Eikä osaa kantaa mihinkään vastaavaan, paitsi että osaa kertoa että Virossa on kyllä ollut kaikki hyvin, siitä todisteena ovat hänen hyviin toimeentulleet yrittjävanhempansa, pk:n omistajaäiti ja (murhattu) isä.

Yhteistyössä