M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:37 marjaleena kirjoitti:Eikös se sillon ole velvollisuus, jos toista ei koskaan s.eksi huvita, mut "pakko" välillä "antaa"? Minä ainakin koen sen velvollisuudeksi, enkä mitenkään mukavaksi sellaiseksi, kun ei vois vähempää kiinnostaa, mut eihän sitä toista voi puutteessakaa pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:40 mies vailla vertaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:37 marjaleena kirjoitti:Eikös se sillon ole velvollisuus, jos toista ei koskaan s.eksi huvita, mut "pakko" välillä "antaa"? Minä ainakin koen sen velvollisuudeksi, enkä mitenkään mukavaksi sellaiseksi, kun ei vois vähempää kiinnostaa, mut eihän sitä toista voi puutteessakaa pitää.
Minua kiinnostaisi tietää mitä ihminen tekee sellaisessa parisuhteessa missä toinen osapuoli ei seksuaalisesti tunnu kiinnostavalta?
Niinhän sen pitäisi olla että se ei tunnu velvollisuudelta vaan oikeudelta. Saan rakastella rakkaani kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:40 mies vailla vertaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:37 marjaleena kirjoitti:Eikös se sillon ole velvollisuus, jos toista ei koskaan s.eksi huvita, mut "pakko" välillä "antaa"? Minä ainakin koen sen velvollisuudeksi, enkä mitenkään mukavaksi sellaiseksi, kun ei vois vähempää kiinnostaa, mut eihän sitä toista voi puutteessakaa pitää.
Minua kiinnostaisi tietää mitä ihminen tekee sellaisessa parisuhteessa missä toinen osapuoli ei seksuaalisesti tunnu kiinnostavalta?
Niinhän sen pitäisi olla että se ei tunnu velvollisuudelta vaan oikeudelta. Saan rakastella rakkaani kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 21:08 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:40 mies vailla vertaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:37 marjaleena kirjoitti:Eikös se sillon ole velvollisuus, jos toista ei koskaan s.eksi huvita, mut "pakko" välillä "antaa"? Minä ainakin koen sen velvollisuudeksi, enkä mitenkään mukavaksi sellaiseksi, kun ei vois vähempää kiinnostaa, mut eihän sitä toista voi puutteessakaa pitää.
Eikai sitä kukaan halua elää yksin elämäänsä!? Ja vaikka rakastaa miestänsä, ei seksistä välttämättä tykkää (ei riipu miehestä, vain seksistä) niin pakkohan sitä on velvollisuudesta antaa silloin tällöin, vaikka se inhottaakin. Silloin se on velvollisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 09:48 Nainen 1973 kirjoitti:Musta on normaalia, ettei aina niin haluta. Se toki on molempia osapuolia kohtaan väärin, jos toista inhottaa toisen kosketus. Koska en itse haluaisi harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota minun vartaloni ja kosketukseni ällöttäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 12:44 nukki kirjoitti:En tiedä, voiko olla sellaista kuin "velvoitan sinut haluamaan seksiä kanssani seuraavat 25 vuotta tai niin kauan kuin minä seksiä vielä sinun kanssasi haluan".
Jonkun mielestä puoliso ei "koskaan" halua seksiä kahden vuoden haluttomuuden takia. Toisen mielestä "ei koskaan" täyttyy silloin, kun kuukausi on kasassa.
Liian usein arki syö seksin monelta vuodeltakin. Kun on oikein väsynyt, ei enää jaksa panostaa jaksamiseen. Ja niin se aika menee...
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 17:10 Valkyria kirjoitti:ei ole velvollisuus.