Nahkavaatteet ...

  • Viestiketjun aloittaja Ghana
  • Ensimmäinen viesti
juuso34
Jätin tällä kertaa otsikosta tietyn määreen pois, ettei joidenkin tarvitsisi taas tapella... Asiallista keskustelua toivon :)
Meitä on moneen junaan. Nahkahousut voi mennä nuorella ja tiukkakroppaisella tytöllä, mutta muuten en saa niistä mitään kiksejä. Sama pvc:n kanssa. Enemmän kiinnostavat esim. sääret ja sukkikset.
 
Viimeksi muokattu:
sivhos
Sihvos taitaa todella olla nahkan perään,ja muutakin,jos oikein voi käsittää hänen kirjoitustaan.Olisko jotai bi-sex,sellaisia taidetaan olla lähes jokainen.Paitsi minä vaikka olen joskus luullut.Mutta asiaan.Nahka asut naisen yllä,todellä hyvännäköistä.Naisen voi vaikka pukea tervapahviin,aina istuu hyvin.Miehen yllä nahkavaate?Aika ahdasmielistä ajattelua,vain homot ja muuten vinksahtaneet miehet pukeutuvat nahka-asuihin.Aika ahdasmielinen ajatusmalli.Iso D,Danny,Ilkka Lipsanen on tykännyt pukeutua nahkoihin ikänsä,onko hän joku poikkeava tyyppi?Minun mielestä ei.Että tällllwiisii.
 
Timppa-60
Sihvos taitaa todella olla nahkan perään,ja muutakin,jos oikein voi käsittää hänen kirjoitustaan.Olisko jotai bi-sex,sellaisia taidetaan olla lähes jokainen.Paitsi minä vaikka olen joskus luullut.Mutta asiaan.Nahka asut naisen yllä,todellä hyvännäköistä.Naisen voi vaikka pukea tervapahviin,aina istuu hyvin.Miehen yllä nahkavaate?Aika ahdasmielistä ajattelua,vain homot ja muuten vinksahtaneet miehet pukeutuvat nahka-asuihin.Aika ahdasmielinen ajatusmalli.Iso D,Danny,Ilkka Lipsanen on tykännyt pukeutua nahkoihin ikänsä,onko hän joku poikkeava tyyppi?Minun mielestä ei.Että tällllwiisii.
Puhutkos sä useinkin keskenäsi?? Ensin ylistät nahkahousujasi ja sitten kiellät sen.. muualla kehut pippelin lipitystä ja nyt sitten väität että homot on vinksahtaneita.. Haloo Sihvos!!!
 
Viimeksi muokattu:
Timppa-60
Onko joku kaapannut kultani nimmarin, vai miten toi nyt on ymmärrettävissä?
Suukkosia Sivhokselle:)=o)!!!
Ai sä oot varmaankin se Frederik, jota sihvos kaipaili?? onko ne sen nahkahousut niin kireet kun väittää? Kiihottaakos ne sua? ja ja eiköhän tuo sun kullanmurun sekoilu ole ymmärrettävissä niin että sillä on menossa ihan normipäivä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä